تبلت گیمینگ «رد مجیک گیمینگ تبلت 3» اواخر سال عرضه خواهد شد

اطلاعات جدیدی که از سوی یک منبع مشهور به نام Digital Chat Station منتشر شده، نشان می‌دهد برند رد مجیک قصد دارد در اواخر این ماه یک تبلت جدید با پردازنده «اسنپدراگون 8 نسل 3 لیدینگ» معرفی کند. این تبلت دومین محصول از این نوع برای برند رد مجیک خواهد بود؛ اولین تبلت این برند […]

۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 19:59
 0  3
تبلت گیمینگ «رد مجیک گیمینگ تبلت 3» اواخر سال عرضه خواهد شد

اطلاعات جدیدی که از سوی یک منبع مشهور به نام Digital Chat Station منتشر شده، نشان می‌دهد برند رد مجیک قصد دارد در اواخر این ماه یک تبلت جدید با پردازنده «اسنپدراگون 8 نسل 3 لیدینگ» معرفی کند. این تبلت دومین محصول از این نوع برای برند رد مجیک خواهد بود؛ اولین تبلت این برند در ماه ژوئیه سال 2023 عرضه شده بود. اما حالا این منبع اطلاعاتی از برنامه دیگر این برند برای عرضه تبلتی جدید در سال آینده میلادی (اواخر سال 1403) خبر داده است.

طبق پستی که این منبع در ویبو منتشر کرده است، تبلت جدید «رد مجیک گیمینگ تبلت 3» (Red Magic Gaming Tablet 3) با یک پردازنده نسل بعدی (احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 4) روانه بازار خواهد شد. همچنین، این منبع اشاره کرده که این تبلت جدید به صفحه نمایشی کوچک‌تر از آنچه که اکنون غول‌های بازار عرضه می‌کنند مجهز خواهد بود. اولین تبلت رد مجیک دارای یک صفحه نمایش 12.1 اینچی بود، بنابراین ممکن است نسل سوم این تبلت نیز دارای همان اندازه یا حتی کوچک‌تر باشد. شایعات همچنین حاکی از آن هستند که مدل دوم این تبلت نیز ممکن است به صفحه نمایشی کوچک‌تر مجهز شود.

رد مجیک گیمینگ تبلت

هر چند جزئیات دقیق هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود این تبلت دارای یک سیستم خنک کننده بسیار کارآمد، باتری بزرگ و قابلیت‌های شارژ سریع باشد. مدل نسل اول این تبلت دارای باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 80 وات بود.

در خبری دیگر، گفته می‌شود که برند زد مجیک قصد دارد لپ‌تاپ گیمینگ تایتان 16 پرو (Titan 16 Pro) خود را به صورت جهانی عرضه کند. این لپ‌تاپ به نظر می‌رسد نسخه‌ای با نام جدید از «رد مجیک گیمینگ لپ‌تاپ 16 پرو» باشد که در حال حاضر به طور انحصاری در چین عرضه می‌شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 16 اینچی با وضوح 2.5K و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، بلندگوهای هارمان کاردن و یک وب‌کم IR با کیفیت 1080p است. این لپ تاپ با حداکثر پردازنده اینتل Core i9 نسل چهاردهم و گزینه‌هایی برای کارت‌های گرافیک GeForce RTX 4060 یا 4070 عرضه خواهد شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow