تبلت گیمینگ ردمجیک ۳ سال آینده معرفی می‌شود

ردمجیک قصد دارد در سال آینده تبلت گیمینگ ردمجیک ۳ را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی کند. جدیدترین تبلت گیمینگ این شرکت نیز قرار است ماه آینده با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شود. به‌گزارش تک‌ناک، دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station)، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، اخیراً اعلام کرده است که ردمجیک... نوشته تبلت گیمینگ ردمجیک ۳ سال آینده معرفی می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  2
تبلت گیمینگ ردمجیک ۳ سال آینده معرفی می‌شود

ردمجیک قصد دارد در سال آینده تبلت گیمینگ ردمجیک ۳ را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی کند. جدیدترین تبلت گیمینگ این شرکت نیز قرار است ماه آینده با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شود.

به‌گزارش تک‌ناک، دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station)، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، اخیراً اعلام کرده است که ردمجیک قصد دارد به‌زودی تبلت گیمینگ جدیدی را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی کند. این دومین تبلت این برند پس از عرضه‌ی اولین مدل در جولای ۲۰۲۳ خواهد بود. اکنون، این افشاگر درباره‌ی تبلت دیگری که این برند معرفی‌اش را برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده، اطلاعاتی دردسترس قرار داده است.

سال آینده تبلت گیمینگ جدیدی را با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی کند

طبق پست وبلاگی این افشاگر در ویبو، تبلت گیمینگ ردمجیک ۳ احتمالا با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه خواهد شد. این افشاگر می‌افزاید که ردمجیک ۳ صفحه‌نمایش کوچک‌تری از رقبایش خواهد داشت.

به‌نقل از گیزموچاینا، نسل اول ردمجیک پد به صفحه‌نمایش ۱۲/۱ اینچی مجهز بود. انتظار می‌رود نسل سوم این تبلت نیز صفحه‌نمایش مشابه یا حتی کوچک‌تری داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که نسل دوم نیز ممکن است از این روند پیروی کند.

ردمجیک قصد دارد در سال آینده تبلت گیمینگ جدیدی را با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴

اگرچه جزئیات دقیق تبلت گیمینگ ردمجیک ۳ هنوز منتشر نشده است؛ با‌توجه‌به نسل قبلی، انتظار می‌رود به سیستم خنک‌کننده‌ی قدرتمندی برای جلوگیری از داغ‌شدن حین بازی‌های سنگین و باتری پرظرفیت برای گیم‌پلی طولانی و فناوری شارژ سریع‌تر برای بازگشت زودتر به بازی مجهز باشد. نسل اول این تبلت از باتری ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۸۰ وات بهره می‌برد.

ردمجیک قصد دارد لپ‌تاپ گیمینگ تایتان ۱۶ پرو خود را به بازارهای جهانی عرضه کند که به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی تغییر‌نام‌یافته‌ی لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک ۱۶ پرو است که درحال‌حاضر مختص چین است.

این لپ‌تاپ از نمایشگر ۱۶ اینچی 2.5K با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، بلندگوهای هارمان کاردن و وب‌کم مادون قرمز 1080p بهره می‌برد و با پردازنده‌ی نسل چهاردهم Core i9 اینتل و کارت گرافیک جی‌فورس  RTX 4060 یا 4070 انویدیا عرضه می‌شود.

نوشته تبلت گیمینگ ردمجیک ۳ سال آینده معرفی می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow