آنر گوشی تاشو مجیک V3 و تبلت مجیک‌پد ۲ را ۱۵ شهریور رونمایی می‌کند

شرکت آنر اعلام کرد که ۱۵ شهریور در برلین محصولات جدید خود شامل گوشی تاشو مجیک V3 و تبلت مجیک‌پد ۲ و لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴ را رونمایی خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، آنر به‌طور رسمی تأیید کرده است که ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) در رویداد IFA 2024 در برلین چندین محصول جدید را روانه‌ی بازارهای... نوشته آنر گوشی تاشو مجیک V3 و تبلت مجیک‌پد ۲ را ۱۵ شهریور رونمایی می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
آنر گوشی تاشو مجیک V3 و تبلت مجیک‌پد ۲ را ۱۵ شهریور رونمایی می‌کند

شرکت آنر اعلام کرد که ۱۵ شهریور در برلین محصولات جدید خود شامل گوشی تاشو مجیک V3 و تبلت مجیک‌پد ۲ و لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴ را رونمایی خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، آنر به‌طور رسمی تأیید کرده است که ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور) در رویداد IFA 2024 در برلین چندین محصول جدید را روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد کرد. این یعنی تا زمان برگزاری این رویداد فقط دو هفته باقی مانده است.

محصولات جدید آنر شامل گوشی تاشو مجیک V3 و تبلت مجیک‌پد ۲ و لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴ خواهند بود. این شرکت جدیدترین نوآوری‌های هوش مصنوعی خود را نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد.

گوشی تاشو مجیک V3

گوشی تاشو کتابی جدید آنر با ضخامت تنها ۹/۲ میلی‌متر در حالت بسته، عنوان نازک‌ترین گوشی تاشو بازار را ازآنِ خود کرده است. در مقام مقایسه، جدیدترین مدل سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۶، با ضخامت ۱۲/۱ میلی‌متر عرضه شده است. علاوه‌براین، گوشی مذکور با کسب گواهی IPX8، مانند پیکسل ۹ پرو فولد گوگل در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار بسیار مقاوم است.

گوشی تاشو مجیک V3 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام و باتری ۵,۱۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی سیلیکون‌آند عملکرد پیشرفته‌ای ارائه خواهد داد.

Honor در نمایشگاه IFA ۲۰۲۴ از محصولات جدید رونمایی می‌کند

تبلت مجیک‌پد ۲

آنر تبلت مجیک‌پد ۲ را ماه گذشته در چین عرضه کرد. این تبلت از نمایشگر ۱۲/۳ اینچی اولد با وضوح تصویر ۳۰۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیتی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. قلب تپنده‌ی این تبلت نیز تراشه‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است.

آنر برای خاص‌تر‌کردن تبلت خود، مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی مانند کاهش نویز صدای هوش مصنوعی و تبدیل گفتار به متن هوش مصنوعی و خلاصه‌ی جلسه هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

Honor در نمایشگاه IFA ۲۰۲۴ از محصولات جدید رونمایی می‌کند

لپ‌تاپ مجیک‌بوک آرت ۱۴

گیزموچاینا می‌نویسد که لپ‌تاپ مجیک‌پوک آرت ۱۴ نیز در جولای سال جاری در چین عرضه شد. بدنه‌ی خارجی آن از مواد هوافضایی ساخته شده است که آن را سبک و بادوام می‌کند. وزن این لپ‌تاپ فقط ۱/۰۳ کیلوگرم و ضخامتش، تنها ۱ سانتی‌متر است.

مجیک‌بوک آرت ۱۴ به صفحه‌نمایش لمسی ۱۴ اینچی اولد با وضوح تصویر 3.1K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. این لپ‌تاپ به باتری قدرتمند ۶۰ وات‌ساعتی مجهز است که می‌تواند شارژدهی مناسبی از خود ارائه دهد.

Honor در نمایشگاه IFA ۲۰۲۴ از محصولات جدید رونمایی می‌کند

در بخش پورت‌های ورودی و خروجی، لپ‌تاپ جدید آنر از پورت Thunderbolt 4، پورت USB-C، پورت USB-A 3.2، پورت HDMI 2.1 و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون برخوردار است.

درپایان، باید بگوییم که شرکت آنر هنوز قیمت محصولاتش را در بازارهای جهانی اعلام نکرده است.

نوشته آنر گوشی تاشو مجیک V3 و تبلت مجیک‌پد ۲ را ۱۵ شهریور رونمایی می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow