تحلیلگر سرشناس: اتریوم آماده ورود به مدار صعودی می شود

یکی از تحلیلگران پرآوازه فعال در حوزه رمزارزها در یادداشتی تازه گفته است که با بهبود شرایط بازار، اتریوم در آستانه ورود به یک چرخه صعودی بزرگ قرار می‌گیرد. به‌گزارش تک‌ناک، جیمی کوتس، تحلیلگر ریل‌ویژن، طی یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده که حرکت تکانه‌ای تازه‌ای در حال شکل‌گیری در بازار است و احتمال... نوشته تحلیلگر سرشناس: اتریوم آماده ورود به مدار صعودی می شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
تحلیلگر سرشناس: اتریوم آماده ورود به مدار صعودی می شود

یکی از تحلیلگران پرآوازه فعال در حوزه رمزارزها در یادداشتی تازه گفته است که با بهبود شرایط بازار، اتریوم در آستانه ورود به یک چرخه صعودی بزرگ قرار می‌گیرد.

به‌گزارش تک‌ناک، جیمی کوتس، تحلیلگر ریل‌ویژن، طی یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده که حرکت تکانه‌ای تازه‌ای در حال شکل‌گیری در بازار است و احتمال می‌رود اتریوم از چنگ نوسانات فرسایشی خلاص شود و رشد جهش‌وار تازه‌ای را آغاز کند.

به نقل از دیلی‌هودل، کوتس بر این باور است اتریوم پیش از شروع یک روند صعودی تازه باید رشد چشم‌گیری را در فعالیت‌های شبکه خود مشاهده کند.

این تحلیلگر می‌نویسد:

در حالی که شرایط دارد برای شروع یک روند صعودی تازه جفت‌وجور می‌شود، نباید از افت فعالیت‌ها و شمار تراکنش‌ها در شبکه اتریوم غافل شویم. کارمزدها در این شبکه به پایین‌ترین حد طی سالیان اخیر رسیده و این خبر خوبی برای ازسرگیری یک روند صعودی دیگر نیست.

کوتس در بخش دیگری از تحلیل خود خاطرنشان می‌کند:

چندین رخداد مثبت در شبکه اتریوم به وقوع پیوسته که از میان آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

۱. پذیرش راهکارهای لایه دوم به‌شدت افزایش یافته و شمار کاربران روزانه فعال این راهکارها نیز با رشدی ۲۰۰ درصدی مواجه شده است.

۲. نقدینگی جهانی روندی رو به رشد دارد.

۳. عرضه استیبل کوین‌ها در حال افزایش و ثبت سقف تاریخی تازه‌ای است.

۴. حوزه توکنیزاسیون دارایی‌های واقعی (RWA) تا به امروز با ۷۰ درصد رشد به ۱۱/۳ میلیارد دلار رسیده است.

اتریوم در آستانه یک رالی صعودی

کوتس در تحلیل خود به جنبه‌های منفی شبکه اتریوم اشاره می‌کند و می‌گوید:

برخی از تخمین‌‌ها از جریان نقدی آتی شبکه،‌ نظر به انتظارات از افت کارمزدها تعدیل شده‌اند و این رخداد سازنده‌ای برای شبکه اتریوم به‌شمار نمی‌آید.

کوتس در بخش دیگری از تحلیل خود گریزی هم به مسئله درآمد کل اکوسیستم زده و می‌گوید میزان درآمدزایی شبکه اتریوم در مقیاس سالانه کاهش یافته است.

وی می‌نویسد:

بررسی دو معیار اصلی ارزیابی اکوسیستم رمزارزها یعنی آدرس‌های فعال روزانه و نرخ کارمزدها نشان می‌دهد که اولی ۱۵۰ درصد افزایش یافته اما دومی با افتی ۲۰ درصدی مواجه شده است.

هم‌اکنون در زمان نگارش این مقاله، هر واحد اتریوم در محدوده ۲,۷۶۱ دلار معامله می‌شود که طی شبانه‌روز گذشته رشدی دست‌کم ۴ درصدی را نشان می‌‌دهد.

نوشته تحلیلگر سرشناس: اتریوم آماده ورود به مدار صعودی می شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow