استودیو Valve سرانجام بازی Deadlock را تأیید کرد

خبر خوب برای هواداران بازی‌های شوتر این است که استودیو Valve بالاخره وجود بازی Deadlock را به طور رسمی تأیید کرد. به گزارش یوروگیمر با اینکه شوتر قهرمانی Valve در اوایل ماه جاری به شانزده هزار بازیکن همزمان رسید، Valve همچنان از تأیید رسمی آن خودداری می‌کرد. اما دیشب این بازی سرانجام به Steam اضافه... نوشته استودیو Valve سرانجام بازی Deadlock را تأیید کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
استودیو Valve سرانجام بازی Deadlock را تأیید کرد

خبر خوب برای هواداران بازی‌های شوتر این است که استودیو Valve بالاخره وجود بازی Deadlock را به طور رسمی تأیید کرد.

به گزارش یوروگیمر با اینکه شوتر قهرمانی Valve در اوایل ماه جاری به شانزده هزار بازیکن همزمان رسید، Valve همچنان از تأیید رسمی آن خودداری می‌کرد. اما دیشب این بازی سرانجام به Steam اضافه شد.

شاید چندان تعجب‌آور نباشد که صفحه Steam بازی اطلاعات زیادی ارائه نمی‌دهد. تاریخ انتشار فقط به عنوان “به زودی اعلام می‌شود” درج شده و بازی به سادگی تنها با عنوان “یک بازی چندنفره در مراحل اولیه توسعه” توصیف شده است.

خبر خوب برای هواداران بازی‌های شوتر این است که استودیو ولو بالاخره وجود بازی Deadlock را به طور رسمی تأیید کرد.

در حال حاضر، تنها اطلاعات موجود این بازی یک تریلر ۲۲ ثانیه‌ای است که به معرفی جهان بازی می‌پردازد. اما حتی این تریلر نیز هیچ جزئیاتی از گیم‌پلی این بازی ارائه نمی‌دهد و هیچ اسکرین‌شاتی هم وجود ندارد.

صفحه Steam بازی توضیح می‌دهد: “Deadlock در مراحل اولیه توسعه است و شامل هنرهای موقتی و گیم‌پلی آزمایشی می‌باشد. دسترسی فعلاً به دعوت دوستان از طریق تسترهای بازی محدود است.”

“Yoshi” در دیسکورد رسمی استودیو تایید کرد که تیم توسعه “قوانین مربوط به گفتگوی عمومی درباره Deadlock را برای مواردی مانند استریم، وب‌سایت‌های جامعه و بحث‌ها آزاد کرده است.”

“هیچ چیز دیگری در وضعیت توسعه ما تغییر نمی‌کند,” این نماد افزود. “ما همچنان به دعوت‌نامه‌ای بسنده می کنیم و در مرحله اولیه توسعه با هنرهای موقتی و گیم‌پلی آزمایشی قرار داریم.”

نوشته استودیو Valve سرانجام بازی Deadlock را تأیید کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow