تراشه دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک به زودی عرضه می شود

تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک در حال ورود به بازار است، که جانشین دیمنسیتی ۸۳۰۰ با عملکرد بسیار بهتر خواهد بود. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این تراشه قدرتمند که به تازگی در نرم‌افزار HyperOS شیائومی کشف شده است، نشان می‌دهد که به زودی شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی یا پوکو با این پردازنده […] نوشته تراشه دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک به زودی عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۹ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
تراشه دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک به زودی عرضه می شود

تراشه قدرتمند دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک در حال ورود به بازار است، که جانشین دیمنسیتی ۸۳۰۰ با عملکرد بسیار بهتر خواهد بود.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این تراشه قدرتمند که به تازگی در نرم‌افزار HyperOS شیائومی کشف شده است، نشان می‌دهد که به زودی شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی یا پوکو با این پردازنده جدید مدیاتک خواهیم بود. آزمایش این پردازنده توسط شرکت‌هایی مثل شیائومی، تضمین‌کننده تجربه کاربری روان‌تر و سریع‌تر است.

ظهور ناگهانی MediaTek Dimensity 8400 در HyperOS نشان از آزمایش‌های گسترده شیائومی روی این تراشه دارد. اگرچه مشخصات دقیق این پردازنده هنوز منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که عملکرد و بهره‌وری انرژی آن نسبت به نسل قبلی (Dimensity 8300) به طور قابل توجهی بهبود یابد.

شماره مدل این تراشه MT6899 می‌باشد و در مقایسه با دیمنسیتی ۸۳۰۰ که شماره مدل MT6897 داشت، نشان از نسل جدیدتر آن دارد. این روند نام‌گذاری در سایر تراشه‌های سری دیمنسیتی نیز قابل مشاهده است.

این تراشه در مدل‌های مختلف Dimensity 8200 – MT6896 Dimensity 8300 – MT6897 Dimensity 8400 – MT6899 Dimensity 9300 – MT6989 Dimensity 9400 – MT6991 عرضه شده است و انتظار می‌رود تراشه جدید در مقایسه با سایر محصولات هم‌رده از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

تراشه دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک در راه است

مدیاتک به طور تصادفی این تراشه را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است. از سویی دیگر با توجه به ویژگی‌های اعلام شده پیش‌بینی می‌شود در گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است با وجود اطلاعات منتشرشده، هنوز مشخصات فنی و تاریخ عرضه آن اعلام نشده است.

عرضه تراشه دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند است. این تراشه قدرتمند به همراه طراحی جذاب و ویژگی‌های نرم‌افزاری پیشرفته، می‌تواند تجربه کاربری بی‌نظیری را برای کاربران فراهم کند.

نوشته تراشه دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک به زودی عرضه می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow