تصویر جدیدی از پیکسل واچ 3 پیش از معرفی رسمی فاش شد

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل واچ 3 در روز سه‌شنبه ۱۳ آگوست، انتشار اطلاعات پیرامون این ساعت هوشمند با سرعت بیشتری انجامم میشود. آخرین سری تصاویر فاش‌شده، طراحی احتمالی، ویژگی‌ها و گزینه‌های بند این دستگاه پوشیدنی آینده‌نگر را به نمایش گداشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این مجموعه جدید […] منبع خبر تصویر جدیدی از پیکسل واچ 3 پیش از معرفی رسمی فاش شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
تصویر جدیدی از پیکسل واچ 3 پیش از معرفی رسمی فاش شد

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل واچ 3 در روز سه‌شنبه ۱۳ آگوست، انتشار اطلاعات پیرامون این ساعت هوشمند با سرعت بیشتری انجامم میشود. آخرین سری تصاویر فاش‌شده، طراحی احتمالی، ویژگی‌ها و گزینه‌های بند این دستگاه پوشیدنی آینده‌نگر را به نمایش گداشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این مجموعه جدید تصاویر توسط افشاگر همیشگی، اوان بلس، منتشر شده و به اطلاعات قبلی ما درباره این ساعت هوشمند اضافه کرده است. برای اولین بار، این ساعت در دو اندازه عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد گوگل حاشیه‌های نمایشگر را نیز کاهش داده است.

یکی از جالب‌ترین تصاویر این مجموعه، ظاهراً پخش زنده‌ای از یک زنگ در ویدئویی را نشان می‌دهد که احتمالاً یکی از زنگ‌های در گوگل nest است. بنابراین به نظر می‌رسد شایعات قبلی در مورد این ویژگی جدید پیکسل واچ 3 صحت داشته است. همچنین نگاهی به برخی از گزینه‌های صفحه ساعت بازطراحی شده همراه با ارتقاء سخت‌افزاری سال ۲۰۲۴ و به‌روزرسانی Wear OS 5 داده های بیشتری را ارائه میکند. اخبار پیش از این نشان می داد که صفحه‌های ساعت از نمایشگرهای بزرگ‌تر و اطلاعات بیشتر پشتیبانی خواهند کرد که در اینجا نیز به آنها اشاره شده است.

هنگامی که پیکسل واچ 3 عرضه شود، احتمالا ویژگی‌های نظارت بر سلامت بهبودیافته‌ای را به همراه داشته باشد، از جمله ویژگی خلاصه‌ی صبحگاهی که خلاصه‌ای از فعالیت ها را برای شروع روز شما ارائه می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد که معیارها و بازخوردهای دویدن نیز در پیکسل واچ 3 در دسترس کاربران خواهد بود و این مورد دیگری است که در این اطلاعات منتشر شده به وجود دارد. برای مثال، می‌توانید داده هایی مانند سرعت فعلی و هدف سرعت را مشاهده کنید. در مورد تصاویر بند، چندین نوع بند مختلف در رنگ‌های کرم، سبز، خاکستری تیره، قرمز و صورتی مشاهده میشود که با اطلاعات منتشر شده قبلی در مورد گزینه‌های بند و رنگ مطابقت دارد.

منبع خبر تصویر جدیدی از پیکسل واچ 3 پیش از معرفی رسمی فاش شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow