با به‌روزرسانی جدید Nothing Watch Pro 2 کاربران تجربه بهتری را دریافت می‌کنند

ساعت هوشمند CMF by Nothing Watch Pro 2 که در جولای ۲۰۲۴ عرضه شد، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت می‌کند. نسخه ۱.۰.۰.۵۱ به‌صورت مرحله‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که شامل مجموعه‌ای از اصلاحات جزئی و یک ویژگی کلیدی جدید است. این ویژگی ادغام با Google Health Connect برای کاربران اندرویدی خواهد یود. به گزارش سرویس […] منبع خبر با به‌روزرسانی جدید Nothing Watch Pro 2 کاربران تجربه بهتری را دریافت می‌کنند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  3
با به‌روزرسانی جدید Nothing Watch Pro 2 کاربران تجربه بهتری را دریافت می‌کنند

ساعت هوشمند CMF by Nothing Watch Pro 2 که در جولای ۲۰۲۴ عرضه شد، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت می‌کند. نسخه ۱.۰.۰.۵۱ به‌صورت مرحله‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که شامل مجموعه‌ای از اصلاحات جزئی و یک ویژگی کلیدی جدید است. این ویژگی ادغام با Google Health Connect برای کاربران اندرویدی خواهد یود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، بر اساس جزئیات منتشر شده، برخی بهینه‌سازی ها برای ساعت ناتینگ 2 در بروزرسانی جدید اعمال شده است. اعلان‌های تماس ورودی اکنون دارای انیمیشن نوری بازنگری شده هستند، در حالی که نمایش داده‌های دمای هفتگی برای وضوح بیشتر نیز اجرا خواهند شد. عملکرد ساعت جهانی نیز در نحوه نمایش اطلاعات زمان تابستانی بهینه سازی جزئی داشته است.

علاوه بر این، برخی ویجت‌های خاص روی ساعت اکنون نمایش بهتری برای اندازه‌گیری کالری و مدت زمان تمرین ارائه می‌دهند. در نهایت، این به‌روزرسانی بهبود کلی تجربه کاربری را بیشتر خواهد کرد. اگرچه هنوز جزئیات دقیقی در مورد آن ارائه نشده است. مهم‌ترین ویژگی اضافه شده به نسخه جدید بدون شک ادغام با Google Health Connect است. این قابلیت که مختص دستگاه‌های اندرویدی است، به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌های سلامتی جمع‌آوری شده توسط Watch Pro 2 را با پلتفرم داده‌های سلامتی گوگل همگام‌سازی کنند. این ادغام می‌تواند با ترکیب اطلاعات Watch Pro 2 با داده‌های سایر ردیاب‌های تناسب اندام و برنامه‌های سلامتی در اکوسیستم گوگل، دیدگاه جامع‌تری از داده‌های سلامتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

اپلیکیشن همراه CMF Watch که برای اندروید و iOS در دسترس است، نیز همزمان با فریم‌ور ساعت Pro 2 به‌روزرسانی می‌شود. صفحه اصلی اپلیکیشن برای نمایش داده‌های Watch Pro 2 (و Watch Pro ) بازطراحی شده است. علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند اهداف قدم های روزانه را مستقیماً در اپلیکیشن تنظیم کنند.

مشخصات CMF Watch Pro 2

طبق گزارش های پیشین، CMF Watch Pro 2 دارای نمایشگر ۱.۳۲ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۶۰ هرتز، روشنایی حداکثری ۶۲۰ نیت و کنترل حرکتی است. این ساعت دارای بدنه آلومینیومی با تاچ چرخان بوده و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را به لطف استاندارد IP68 و قاب‌های قابل تنظیم دارا است. ویژگی‌های سلامتی شامل مانیتور ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و ۱۲۰ حالت ورزشی با تشخیص خودکار است. همچنین شامل تمرین تنفس، یادآوری بی‌تحرکی و هشدارهای هیدراتاسیون نیز خواهد بود. این ساعت هوشمند از تماس بلوتوث، GPS داخلی و ادغام داده در برنامه‌های سلامتی پشتیبانی می‌کند. همچنین باتری ۳۱۵ میلی‌آمپر ساعتی این ساعت، تا ۱۱ روز با یک بار شارژ دوام می‌آورد.

منبع خبر با به‌روزرسانی جدید Nothing Watch Pro 2 کاربران تجربه بهتری را دریافت می‌کنند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow