تصویر واقعی گوشی شیائومی ۱۵ پرو لو رفت

در تصویری که به تازگی از وانگ شیائو یان، یکی از مدیران ارشد شیائومی منتشر شده، گوشی جدید شیائومی ۱۵ پرو را به تصویر می‌کشد که از طراحی کلی مشابه با نسل‌های قبلی خود برخوردار است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، تصاویر لو رفته از این گوشی نشان می‌دهد که شیائومی از طراحی سرامیکی برای […] نوشته تصویر واقعی گوشی شیائومی ۱۵ پرو لو رفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۲ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  0
تصویر واقعی گوشی شیائومی ۱۵ پرو لو رفت

در تصویری که به تازگی از وانگ شیائو یان، یکی از مدیران ارشد شیائومی منتشر شده، گوشی جدید شیائومی ۱۵ پرو را به تصویر می‌کشد که از طراحی کلی مشابه با نسل‌های قبلی خود برخوردار است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، تصاویر لو رفته از این گوشی نشان می‌دهد که شیائومی از طراحی سرامیکی برای ماژول دوربین استفاده کرده است که علاوه بر زیبایی، دوام بیشتری را نیز به دستگاه می‌بخشد. این گوشی در رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

گوشی شیائومی ۱۵ پرو پرچمدار آینده‌ این شرکت به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷۸ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز شده است تا تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از تماشای محتوا را برای کاربران فراهم کند.

قلب تپنده‌ این گوشی، تراشه‌ قدرتمند Snapdragon 8 Elite خواهد بود که به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی، عملکردی سریع و روان را تضمین می‌کند.

تصویر گوشی شیائومی ۱۵ پرو لو رفت

بخش دوربین یکی از نقاط قوت شیائومی ۱۵ پرو است. این گوشی به یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک لنز اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری بدون افت کیفیت مجهز شده است. این مشخصات نشان می‌دهد که شیائومی ۱۵ پرو قادر خواهد بود عکس‌های باکیفیت و ویدیوهایی با جزئیات بالا ثبت کند.

باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی، به همراه پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی‌سیم، امکان استفاده طولانی‌مدت از دستگاه را فراهم می‌کند.

با توجه به شایعات، شیائومی قصد دارد این گوشی را ابتدا در بازار چین عرضه کند و سپس آن را در بازارهای جهانی به فروش برساند. انتظار می‌رود این گوشی در اواخر سال جاری میلادی به طور رسمی معرفی شود.

نوشته تصویر واقعی گوشی شیائومی ۱۵ پرو لو رفت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow