تفاوت ابعاد و طراحی در مدل‌های پایه، پلاس و اولترا گلکسی S25 فاش شد

به‌تازگی تصویری از محافظ نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ لو رفته است که تفاوت در ابعاد و طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با سری گلکسی S25، نسل جدیدی از پرچم‌داران خود را با ارتقای سخت‌افزاری چشمگیر معرفی خواهد کرد. در این سری، مدل اولترا با طراحی منحنی و دوربین‌های حرفه‌ای از […] نوشته تفاوت ابعاد و طراحی در مدل‌های پایه، پلاس و اولترا گلکسی S25 فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۸ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  0
تفاوت ابعاد و طراحی در مدل‌های پایه، پلاس و اولترا گلکسی S25 فاش شد

به‌تازگی تصویری از محافظ نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S25 سامسونگ لو رفته است که تفاوت در ابعاد و طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ با سری گلکسی S25، نسل جدیدی از پرچم‌داران خود را با ارتقای سخت‌افزاری چشمگیر معرفی خواهد کرد. در این سری، مدل اولترا با طراحی منحنی و دوربین‌های حرفه‌ای از سایر مدل‌ها متمایز می‌شود. همچنین، سامسونگ برای اولین‌بار از تراشه مدیاتک در برخی از مدل‌های این سری استفاده خواهد کرد.

آیس‌یونیورس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، در شبکه اجتماعی X تصویری از محافظ‌های صفحه‌نمایش سری Galaxy S25 منتشر کرده است. این تصاویر تفاوت درخورتوجهی را در ابعاد مدل‌های سری گلکسی S25 نشان می‌دهند. به‌ویژه تصویر محافظ صفحه‌نمایش Galaxy S25 اولترا، طراحی منحنی‌تر و چشمگیرتری درمقایسه‌با مدل‌های دیگر نشان می‌دهد.

سامسونگ با سری گلکسی S25، نسل جدیدی از پرچم‌داران خود را با ارتقای قابل‌توجه سخت‌افزاری معرفی می‌کند

نئووین می‌نویسد که به‌دلیل نیاز به جای‌گذاری قلم S-Pen، گوشه‌های مدل اولترا درمقایسه‌با مدل‌های استاندارد شعاع انحنای کمتری دارد و طراحی صنعتی آن متناسب با این نیاز شکل گرفته است. تصاویر اخیر از محافظ صفحه‌نمایش، این موضوع را تأیید می‌کند و با رندرهای پیشین از این دستگاه همخوانی کامل دارد.

حاشیه‌های نمایشگر در خانواده گلکسی S25 به حداقل رسیده و طراحی کلی دستگاه‌ها ظریف‌تر شده است. براساس اطلاعات موجود، ضخامت و وزن Galaxy S25 اولترا درمقایسه‌با نسل قبل کاهش چشمگیری خواهد یافت. همچنین، انتظار می‌رود تمامی مدل‌های این سری به پوشش محافظ گوریلا گلس آرمور مجهز شوند.

مدل‌های استاندارد Galaxy S25 به احتمال زیاد از همان فناوری شارژ سریع به‌کار‌رفته در گلکسی S20 بهره خواهند برد. همچنین، انتظار می‌رود که دوربین این مدل‌ها در مقایسه‌با نسل قبلی با ارتقای چشمگیری همراه نشود نشود و بهبودهای عمده در دوربین صرفاً برای مدل اولترا در نظر گرفته شود.

نوشته تفاوت ابعاد و طراحی در مدل‌های پایه، پلاس و اولترا گلکسی S25 فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow