توکن ایکس ایمپایر در صرافی‌های رمزارزی فهرست شد

شماری از برترین صرافی‌های رمزارزی از جمله بای‌بیت اعلام کردند که توکن ایکس ایمپایر با نماد اختصاری X را به فهرست رمزارزهای تحت پشتیبانی خود اضافه کرده‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، ایکس ایمپایر نوعی بازی کلیکی در بستر پیام‌رسان تلگرام است که همچون دیگر همتایان خود با سازوکار ضربه‌زدن به کاربران امتیاز می‌دهد. روز گذشته توکن بومی […] نوشته توکن ایکس ایمپایر در صرافی‌های رمزارزی فهرست شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  2
توکن ایکس ایمپایر در صرافی‌های رمزارزی فهرست شد

شماری از برترین صرافی‌های رمزارزی از جمله بای‌بیت اعلام کردند که توکن ایکس ایمپایر با نماد اختصاری X را به فهرست رمزارزهای تحت پشتیبانی خود اضافه کرده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، ایکس ایمپایر نوعی بازی کلیکی در بستر پیام‌رسان تلگرام است که همچون دیگر همتایان خود با سازوکار ضربه‌زدن به کاربران امتیاز می‌دهد. روز گذشته توکن بومی این بازی با نماد اختصاری X در بسیاری از صرافی‌های رمزارزی فهرست شد.

کوین‌گیپ می‌نویسد که پس از شکست توکن بومی بازی همستر کامبت، چشم‌ها به عملکرد ایکس ایمپایر دوخته شده است. این بازی که با شمایل کارتونی چهره‌های سرشناس حوزه رمزارزها از جمله ایلان ماسک و مایکل سیلور معروف شد، توانست طرفداران پروپاقرصی گرد خود جمع کند.

چندی پیش قرار بود رویداد ضرب توکن (TGE) و ایردراپ این بازی انجام شود، اما به دلایلی گروه سازندگان این بازی برگزاری این رویداد را به تاریخ جدیدی موکول کردند.

از قرار معلوم، سازندگان بازی ایکس ایمپایر می‌خواهند ایردراپ آن به‌طور مرحله‌ای توزیع کنند. این رویکرد باعث می‌شود تا نوسانات و افت‌وخیزهای شدید در نمودار قیمتی توکن ظاهر نشود و اعتبار و پذیرش آن افزایش یابد.

بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که هم‌زمانی فهرست‌شدن توکن ایکس ایمپایر با صعودی بودن بازار رمزارزها می‌تواند قیمت خوبی برای این ارز رقم بزند.

گفتنی است که بازی ایکس ایمپایر توانسته در مدتی کوتاه بیش از ۵۰ میلیون کاربر را با خود همراه کند. از این تعداد اما تنها ۶ میلیون نفر واجد شرایط دریافت ایردراپ شناخته شده‌اند. بعید نیست این تصمیم سازندگان ایکس ایمپایر باعث سرخوردگی کاربران و متعاقباً افت قیمت توکن بومی آن شود.

نوشته توکن ایکس ایمپایر در صرافی‌های رمزارزی فهرست شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow