شرکت Anthropic ابزار تحلیل جدیدی برای Claude عرضه کرد

شرکت Anthropic از عرضه یک ابزار تحلیل جدید برای ربات چت هوش مصنوعی خود، Claude، خبر داد. به گزارش تکناک، این ابزار جدید به Claude این امکان را می‌دهد تا کد JavaScript بنویسد و اجرا کند، و همچنین داده‌های مختلف را از فایل‌هایی مانند صفحات گسترده و PDF تحلیل کند. این ویژگی به کاربران اجازه […] نوشته شرکت Anthropic ابزار تحلیل جدیدی برای Claude عرضه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  2
شرکت Anthropic ابزار تحلیل جدیدی برای Claude عرضه کرد

شرکت Anthropic از عرضه یک ابزار تحلیل جدید برای ربات چت هوش مصنوعی خود، Claude، خبر داد.

به گزارش تکناک، این ابزار جدید به Claude این امکان را می‌دهد تا کد JavaScript بنویسد و اجرا کند، و همچنین داده‌های مختلف را از فایل‌هایی مانند صفحات گسترده و PDF تحلیل کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا نتایج را به شکل تجسم‌های تعاملی مشاهده کنند.

مدل زبانی بزرگ Anthropic با دستیابی به قابلیت تولید و اجرای کد، مرزهای جدیدی در حوزه توسعه نرم‌افزار گشوده است.

مدل زبانی بزرگ Anthropic با دستیابی به قابلیت تولید و اجرای کد، مرزهای جدیدی در حوزه توسعه نرم‌افزار گشوده است. این مدل قادر است طیف گسترده‌ای از وظایف برنامه‌نویسی از جمله تولید کد، رفع اشکال و حتی طراحی الگوریتم‌ها را انجام دهد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی Anthropic، این ابزار که در حال حاضر در مرحله پیش‌نمایش است، به Claude کمک می‌کند تا پاسخ‌هایی دقیق و قابل بازتولید ارائه دهد. این ابزار به‌عنوان یک محیط برنامه‌نویسی داخلی عمل می‌کند و Claude می‌تواند از طریق آن محاسبات پیچیده انجام دهد، داده‌ها را تحلیل کند و ایده‌های مختلف را بررسی و تکرار کند تا به پاسخ صحیح برسد.

شرکت Anthropic توضیح داده است که این ابزار، قابلیت‌هایی مانند تمیز کردن، بررسی و تحلیل گام به گام داده‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها به Claude این امکان را می‌دهد تا تحلیل‌های دقیق‌تری انجام دهد. به‌طور مثال، یک مدیر محصول می‌تواند داده‌های فروش را بارگذاری کرده و از Claude درخواست تحلیل عملکرد هر کشور را داشته باشد. یا یک مهندس می‌تواند داده‌های مالی ماهانه را به Claude بدهد تا داشبوردی از روندهای کلیدی ایجاد شود.

به نقل از تک‌کرانچ، Claude پیش از این نیز قادر به انجام چنین تحلیل‌هایی بود، اما به دلیل نبود یک مکانیزم برای تأیید ریاضی نتایج، دقت پاسخ‌ها همیشه بالا نبود.

مدل زبانی بزرگ Anthropic با دستیابی به قابلیت تولید و اجرای کد، مرزهای جدیدی در حوزه توسعه نرم‌افزار گشوده است.

این در حالی است که شرکت‌های دیگر نیز ویژگی‌های مشابهی ارائه کرده‌اند. به‌عنوان مثال، گوگل برای مدل‌های Gemini خود ویژگی‌ای به نام Code Execution را معرفی کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد کد Python بنویسند و اجرا کنند تا از نتایج به‌طور تکراری یاد بگیرند. مدل‌های اصلی OpenAI نیز دارای قابلیتی مشابه به نام Advanced Data Analysis هستند که به آن‌ها امکان نوشتن و اجرای کد را می‌دهد.

ابزار تحلیل جدید Anthropic از امروز برای همه کاربران Claude در پلتفرم آنلاین قابل دسترسی است. کاربران می‌توانند با ورود به Claude.ai این ابزار را فعال کنند.

نوشته شرکت Anthropic ابزار تحلیل جدیدی برای Claude عرضه کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow