توکن داگز با ثبت ۱۷ میلیون کاربر در شبکه TON رکورد شکست

توکن داگز که چندی پیش در قالب یک میم کوین تلگرامی عرضه شد، اکنون با دستیابی به ۱۷ میلیون کاربر در بستر شبکه تون، رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرده است. به‌ گزارش تک‌ناک، انتظار می‌رود با تکرار موفقیت پروژه داگز در دیگر بازی‌های کلیکی مبتنی‌ بر تلگرام، مانند: همستر کامبت و کتیزن، […] نوشته توکن داگز با ثبت ۱۷ میلیون کاربر در شبکه TON رکورد شکست اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  3
توکن داگز با ثبت ۱۷ میلیون کاربر در شبکه TON رکورد شکست

توکن داگز که چندی پیش در قالب یک میم کوین تلگرامی عرضه شد، اکنون با دستیابی به ۱۷ میلیون کاربر در بستر شبکه تون، رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، انتظار می‌رود با تکرار موفقیت پروژه داگز در دیگر بازی‌های کلیکی مبتنی‌ بر تلگرام، مانند: همستر کامبت و کتیزن، راه برای حضور گسترده‌تر کاربران در شبکه تون هموار شود.

به نقل از کوین‌تلگراف، بررسی‌ها نشان می‌دهد که تاکنون ۱۷ میلیون کاربر، توکن‌های داگز را از طریق ایردراپ به حساب خود واریز کرده‌اند. داگز نوعی میم کوین می‌باشد که از یک نقاشی‌ پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام الهام گرفته است.

با توجه به آنچه در کانال اطلاع‌رسانی رسمی پروژه داگز آمده، مینی‌اپ این بازی تلگرامی توانسته میزبان بیش از ۵۳ میلیون کاربر باشد.

از این تعداد، ۴۲/۲ میلیون نفر واجد شرایط دریافت ایردراپ شده‌اند و همین موضوع باعث شده است که رویداد ضرب توکن (TGE) داگز به بزرگ‌ترین رویداد در نوع خود در تاریخ رمزارزها تبدیل شود.

رکوردشکنی توکن داگز با ثبت ۱۷ میلیون کاربر در شبکه TON

بر اساس آمار رسمی، اکنون توکن داگز در بیش از ۴/۵ کیف‌پول یکتا در بستر شبکه تون نگه‌داری می‌شود. با این حساب، شمار دارندگان منحصربه‌فرد توکن داگز از دیگر رمزارزها پیشی گرفته است.

برخی از رمزارزهای پیشرو مثل اتریوم، بیش از ۲۷۳ میلیون کیف‌پول منحصربه‌فرد دارند.

همچنین پس از برگزاری رویداد ضرب توکن داگز و عرضه آن، به‌ دلیل هجوم کاربران، شبکه تون حداقل به مدت دو بار با اختلال مواجه شد.

فعالان صنعت رمزارزها به موفقیت مینی‌اپ‌هایی همانند داگز و همستر کامبت چشم امید دوخته‌اند و امیدوار هستند که این برنامه‌ها بتوانند راه را برای پذیرش فراگیر رمزارزها هموار کنند.

جاستین هیون، مدیر سرمایه‌گذاری در بنیاد تون در این باره می‌گوید که مینی‌اپ‌های تلگرامی ممکن است در قامت اسب تروا برای گسترش کاربرپذیری بلاک چین در جوامع ظاهر شوند.

نوشته توکن داگز با ثبت ۱۷ میلیون کاربر در شبکه TON رکورد شکست اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow