دستاورد چشمگیر پروژه انرژی خورشیدی با نصب پنل‌های خورشیدی روی ساختمان‌های عمومی

شرکت انرژی جامعه شمال لینکلن‌شایر (NLCE) با موفقیت یک میلیون کیلووات ساعت انرژی پاک تولید کرده است. این دستاورد قابل توجه، حاصل نصب پنل‌های خورشیدی بر روی مدارس و ساختمان‌های عمومی در این منطقه است. به گزارش دپارتمان اخبار علمی رسانه فناوری تکنا، این پروژه که با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و حرکت به […] منبع خبر دستاورد چشمگیر پروژه انرژی خورشیدی با نصب پنل‌های خورشیدی روی ساختمان‌های عمومی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۰ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  2
دستاورد چشمگیر پروژه انرژی خورشیدی با نصب پنل‌های خورشیدی روی ساختمان‌های عمومی

شرکت انرژی جامعه شمال لینکلن‌شایر (NLCE) با موفقیت یک میلیون کیلووات ساعت انرژی پاک تولید کرده است. این دستاورد قابل توجه، حاصل نصب پنل‌های خورشیدی بر روی مدارس و ساختمان‌های عمومی در این منطقه است.

به گزارش دپارتمان اخبار علمی رسانه فناوری تکنا، این پروژه که با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و حرکت به سوی آینده‌ای پایدار آغاز شده بود، اکنون به یک موفقیت بزرگ تبدیل شده است. انرژی تولید شده از این پنل‌ها معادل مصرف برق ۳۷۰ خانوار در یک سال است و از طرفی، ۲۰۷ تن دی‌اکسید کربن کمتری وارد جو شده است؛ رقمی معادل میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از پیمودن ۱۰ هزار مایل با ۸۳ خودرو معمولی.

دیوید رز، عضو کابینه شورای محلی با مسئولیت محیط‌زیست، ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد، بر تأثیر مثبت این پروژه بر کاهش هزینه‌های انرژی برای مدارس و ساختمان‌های عمومی تأکید کرد. شرکت NLCE با جذب سرمایه از طریق فروش سهام و حمایت‌های دولتی، توانسته است این پروژه را گسترش دهد و تعداد بیشتری از ساختمان‌ها را به پنل‌های خورشیدی مجهز کند. هدف نهایی این شرکت، تبدیل منطقه شمال لینکلن‌شایر به یک منطقه با انتشار خالص کربن صفر تا سال ۲۰۳۰ است.

با توجه به موفقیت این پروژه، انتظار می‌رود که استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در منطقه شمال لینکلن‌شایر گسترش یافته و الگویی برای سایر مناطق باشد. برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار علمی رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر دستاورد چشمگیر پروژه انرژی خورشیدی با نصب پنل‌های خورشیدی روی ساختمان‌های عمومی پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow