سری گوشی‌های هوشمند Honor Magic 7 آماده‌ی ورود به بازار چین هستند

شرکت Honor در آستانه‌ی رونمایی از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام Magic 7 در بازار چین قرار دارد. با دریافت تأییدیه‌های لازم از نهاد نظارتی 3C چین، انتظار می‌رود این سری از گوشی‌ها در اوایل ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی شوند. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، براساس اطلاعات […] منبع خبر سری گوشی‌های هوشمند Honor Magic 7 آماده‌ی ورود به بازار چین هستند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۰ مهر , ۱۴۰۳ - 16:00
 0  4
سری گوشی‌های هوشمند Honor Magic 7 آماده‌ی ورود به بازار چین هستند

شرکت Honor در آستانه‌ی رونمایی از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام Magic 7 در بازار چین قرار دارد. با دریافت تأییدیه‌های لازم از نهاد نظارتی 3C چین، انتظار می‌رود این سری از گوشی‌ها در اوایل ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی شوند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، براساس اطلاعات منتشر شده، پنج مدل مختلف از این سری گوشی‌ها تحت مدل‌های PTP-AN20، PTP-AN60، PTP-AN00، PTP-AN70 و PTP-AN10 به ثبت رسیده‌اند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی برخی از این مدل‌ها، پشتیبانی از قابلیت اتصال ماهواره‌ای است که به کاربران امکان برقراری تماس و دسترسی به اینترنت در مناطق دورافتاده را می‌دهد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها، مدل‌های PTP-AN00، PTP-AN10 و PTP-AN60 به ترتیب به Honor Magic 7، Magic 7 Pro و Magic 7 Ultimate تعلق دارند. همچنین، مدل‌های PTP-AN20 و PTP-AN60 با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای، احتمالاً نسخه‌های پرو و نسخه‌ی ویژه با همکاری پورشه دیزاین از این سری باشند.

تمامی مدل‌های سری Magic 7 از فناوری شارژ سریع سیمی 100 وات پشتیبانی خواهند کرد و انتظار می‌رود که قابلیت شارژ بی‌سیم نیز در آن‌ها گنجانده شود. تصاویر منتشر شده از طراحی ظاهری Honor Magic 7 Pro نشان می‌دهد که این گوشی دارای نمایشگری با انحنای چهار طرفه و ماژول دوربین پیشرفته‌ای است. همچنین، قابلیت تشخیص چهره سه بعدی نیز در این مدل حفظ شده است.

از نظر سخت‌افزاری، انتظار می‌رود که سری Magic 7 به تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 8 Gen 4 مجهز شود. رونمایی رسمی از این سری گوشی‌ها در اواخر ماه اکتبر پیش‌بینی می‌شود و آن‌ها در بازار چین با رقبای قدرتمندی مانند سری Xiaomi 15، OnePlus 13، Oppo Find X8 و Vivo X200 رقابت خواهند کرد.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

منبع خبر سری گوشی‌های هوشمند Honor Magic 7 آماده‌ی ورود به بازار چین هستند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow