رادیوی یوتیوب را با “ASK Music” شخصی سازی کنید

رادیو هوش مصنوعی YouTube Music با معرفی ویژگی جدیدی به نام “Ask Music”، گام بزرگی در زمینه شخصی‌سازی تجربه گوش دادن به موسیقی برداشته است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این ویژگی که از هوش مصنوعی قدرتمندی بهره می‌برد، به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از عبارات و جملات ساده، لیست‌های پخش شخصی‌سازی شده‌ای […] نوشته رادیوی یوتیوب را با “ASK Music” شخصی سازی کنید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  3
رادیوی یوتیوب را با “ASK Music” شخصی سازی کنید

رادیو هوش مصنوعی YouTube Music با معرفی ویژگی جدیدی به نام “Ask Music”، گام بزرگی در زمینه شخصی‌سازی تجربه گوش دادن به موسیقی برداشته است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این ویژگی که از هوش مصنوعی قدرتمندی بهره می‌برد، به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از عبارات و جملات ساده، لیست‌های پخش شخصی‌سازی شده‌ای ایجاد کنند.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران تنها کافی است روی کارت بنفش “Ask Music” در صفحه اصلی اپلیکیشن کلیک کنند. سپس با استفاده از یک پنجره گفت‌وگو، می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت متن وارد نمایند.

به عنوان مثال، می‌توان عباراتی مانند: «غمناک‌ترین آهنگ‌ها» یا «بهترین آهنگ‌های راک دهه 90» را وارد کرد. هوش مصنوعی YouTube Music سپس با تحلیل این درخواست، یک لیست پخش متناسب با سلیقه کاربر ایجاد می‌کند.

سپس به طور پیش‌فرض، اولین آهنگ به‌ صورت خودکار پخش می‌شود و کاربر می‌تواند آن را به کتابخانه خود اضافه و بازخورد خود را ثبت کند.

این ویژگی «جزء مزایای عضویت YouTube Premium» به حساب می‌آید. اگرچه نام Gemini به طور مستقیم ذکر نشده است، اما نماد درخشان مشابهی در این ویژگی دیده می‌شود.

با "ASK Music" رادیو یوتیوب را شخصی سازی کنید

در هفته‌های اخیر، گزارش‌هایی مبنی بر در دسترس بودن این ویژگی در کشورهای دیگر مانند: کانادا و استرالیا (با زبان انگلیسی) منتشر شده است.

در ماه جولای، گوگل اعلام کرد که این ویژگی در حال آزمایش در ایالات متحده است و قصد دارد در آینده نزدیک آن را در دسترس عموم قرار دهد.

شخصی سازی رادیو آوای یوتیوب با "ASK Music"

در حال حاضر، این ویژگی به صورت انحصاری برای مشترکان YouTube Premium در دسترس است و تنها در سیستم عامل اندروید قابل استفاده می‌باشد.

با وجود این، شرکت گوگل اعلام کرده است که در آینده نزدیک، Ask Music برای کاربران iOS نیز عرضه خواهد شد و از زبان‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته رادیوی یوتیوب را با “ASK Music” شخصی سازی کنید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow