اینتل عرضه پردازنده‌های Arrow Lake را به تعویق انداخت

شرکت اینتل تاریخ عرضه پردازنده‌های Arrow Lake نسل جدید خود را به تعویق انداخت. این پردازنده‌ها که قرار بود در 17 اکتبر رونمایی شوند، اکنون در تاریخ 24 اکتبر به بازار عرضه خواهند شد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، علت دقیق این تأخیر هنوز مشخص نشده است، اما برخی از فروشگاه‌های آنلاین پیش‌فروش این پردازنده‌ها […] نوشته اینتل عرضه پردازنده‌های Arrow Lake را به تعویق انداخت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  3
اینتل عرضه پردازنده‌های Arrow Lake را به تعویق انداخت

شرکت اینتل تاریخ عرضه پردازنده‌های Arrow Lake نسل جدید خود را به تعویق انداخت. این پردازنده‌ها که قرار بود در 17 اکتبر رونمایی شوند، اکنون در تاریخ 24 اکتبر به بازار عرضه خواهند شد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، علت دقیق این تأخیر هنوز مشخص نشده است، اما برخی از فروشگاه‌های آنلاین پیش‌فروش این پردازنده‌ها را آغاز کرده‌اند، که بیانگر نزدیک بودن زمان عرضه رسمی آنها است.

بر اساس اطلاعات موجود، قیمت پردازنده‌های Arrow Lake با نسل قبلی یعنی Raptor Lake Refresh برابر یا اندکی بیشتر خواهد بود.

با توجه به مشکلات پایداری گزارش شده در نسل‌های اخیر پردازنده‌های اینتل، برخی از کاربران به محصولات AMD روی آورده‌اند.

اگرچه اینتل تأیید کرده است که این پردازنده‌ها با معماری جدید خود از این مشکلات عبور خواهد کرد، اما رقابت با پردازنده‌های Ryzen 9000 که مدت‌ها است در بازار موجود هستند، می‌تواند برای اینتل چالش‌برانگیز باشد.

عرضه پردازنده‌های Arrow Lake اینتل به تعویق افتاد

در ابتدا، اینتل تنها سه مدل از پردازنده‌های Arrow Lake را  که شامل Core Ultra 9 285K، Core Ultra 7 265K، Core Ultra 5 245K است، عرضه خواهد کرد و مدل‌های کامل‌تر و اقتصادی‌تر را برای ماه‌های آینده نگه خواهد داشت.

این موضوع ممکن است باعث نارضایتی برخی از کاربران شود، که به دنبال مدل‌های خاص با ویژگی‌های مورد نظر خود هستند.

تأخیر در عرضه این پردازنده‌ها نشان می‌دهد که رقابت در بازار بسیار شدید است و اینتل برای حفظ جایگاه خود باید تلاش‌های بیشتری انجام دهد.

با وجود این، با توجه به ویژگی‌های جدید و بهبودیافته این پردازنده‌ها، انتظار می‌رود که Arrow Lake بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و سهم بازار اینتل را افزایش دهد.

نوشته اینتل عرضه پردازنده‌های Arrow Lake را به تعویق انداخت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow