تاریخ برگزاری ایردراپ میم فای اعلام شد

میم فای، بازی کلیکی مبتنی‌بر تلگرام که طرفداران پرشماری برای خود دست‌وپا کرده، قرار است توکن خود را در ماه نوامبر عرضه کند. به‌گزارش تک‌ناک، گردانندگان بازی تلگرامی میم فای از عرضه قریب‌الوقوع توکن آن خبر دادند. پیش‌تر قرار بود این توکن در بستر راهکار لایه دوم لینا عرضه شود. بااین‌حال، با تغییر برنامه‌ها این […] نوشته تاریخ برگزاری ایردراپ میم فای اعلام شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ آبان , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  1
تاریخ برگزاری ایردراپ میم فای اعلام شد

میم فای، بازی کلیکی مبتنی‌بر تلگرام که طرفداران پرشماری برای خود دست‌وپا کرده، قرار است توکن خود را در ماه نوامبر عرضه کند.

به‌گزارش تک‌ناک، گردانندگان بازی تلگرامی میم فای از عرضه قریب‌الوقوع توکن آن خبر دادند. پیش‌تر قرار بود این توکن در بستر راهکار لایه دوم لینا عرضه شود. بااین‌حال، با تغییر برنامه‌ها این توکن روی شبکه سوئی (Sui) در‌دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیکریپت می‌نویسد که از قرار معلوم، توسعه‌دهندگان بازی میم‌فای گفته‌اند که به‌جای اتریوم و راهکارهای لایه دوم آن، سراغ بلاک‌چین لایه اول سوئی رفته‌اند. از قرار معلوم، قرارداد همکاری مشترکی میان «میستن لبز»، سازنده سوئی و گردانندگان میم فای امضا شده است تا قابلیت‌های شبکه سوئی به کاربران حوزه رمزارزها معرفی شود.

در یادداشت تلگرامی منتشرشده در کانال رسمی بازی میم‌فای می‌خوانیم:

میم فای به سوئی کمک می‌کند تا پایش به تلگرام باز شود. سوئی نیز با کارمزدهای ناچیز و سرعت چشمگیر در پردازش تراکنش‌ها برگزاری ایردراپ و توزیع توکن میم فای را تسهیل می‌کند.

بیشتر بازی‌های کلیکی مبتنی‌بر تلگرام از‌جمله همستر کامبت و نات کوین و کتیزن توکن‌های خود را در بستر شبکه TON عرضه کردند. تون در ابتدا با ابتکار عمل توسعه‌دهندگان پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شد؛ اما چندی بعد گروهی از توسعه‌دهندگان آزاد ارتقا و تکمیل آن را در دست گرفتند.

دراین‌میان، میم فای مسیر متفاوتی را از دیگر بازی‌های کلیکی در پیش گرفته است و می‌خواهد از ظرفیت‌های بلاک‌چین سوئی برای عرضه توکن خود استفاده کند. از قرار معلوم، توکن میم فای ۱۲ نوامبر عرضه می‌شود. پیش‌تر قرار بود این توکن ۹ اکتبر عرضه شود؛ اما با تغییر شبکه میزبان، توزیع توکن و برگزاری ایردراپ به‌تعویق افتاد.

نوشته تاریخ برگزاری ایردراپ میم فای اعلام شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow