روش CrowdStrike برای جبران فاجعه میلیارد دلاری آی‌تی؛ ارائه گیفت کارت‌های ۱۰ دلاری برای خرید غذا

شرکت CrowdStrike به عنوان مقصر اصلی اختلالات اخیر در جهان، برای دلجویی‌ از مشتریان در یک اقدام عجیب گیفت کارت‌های ۱۰ دلاری خرید غذا را برای آنها ارسال کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آپدیت معیوب شرکت CrowdStrike باعث از کار افتادن میلیون‌ها کامپیوتر در سراسر جهان شده بود. هرج و […] منبع خبر روش CrowdStrike برای جبران فاجعه میلیارد دلاری آی‌تی؛ ارائه گیفت کارت‌های ۱۰ دلاری برای خرید غذا پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  2
روش CrowdStrike برای جبران فاجعه میلیارد دلاری آی‌تی؛ ارائه گیفت کارت‌های ۱۰ دلاری برای خرید غذا

شرکت CrowdStrike به عنوان مقصر اصلی اختلالات اخیر در جهان، برای دلجویی‌ از مشتریان در یک اقدام عجیب گیفت کارت‌های ۱۰ دلاری خرید غذا را برای آنها ارسال کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آپدیت معیوب شرکت CrowdStrike باعث از کار افتادن میلیون‌ها کامپیوتر در سراسر جهان شده بود. هرج و مرج گسترده‌ای در اثر این باگ به روز رسانی ایجاد شد که طی آن بسیاری از سیستم‌های حساس از جمله خطوط هوایی از کار افتادند. این باگ باعث ایجاد مشکل در ۸.۵ میلیون کامپیوتر ویندوزی شد که با مشکل صفحه آبی مرگ مواجه شده بودند.

این شرکت به عنوان عامل اصلی این خطا، مسئولیت کامل آن را بر عهده گرفت. اما راه حل آنها برای جبران خسارت می‌تواند یکی از خنده‌دارترین روش‌ها محسوب شود. شرکت CrowdStrike به شرکای خود برای جبران خسارت پیشنهاد کارت هدیه ۱۰ دلاری از Uber Eats داده است. احتمالاً این هدیه ناچیز نمی‌تواند خسارت‌های میلیون دلاری شرکت‌ها را که به دلیل مشکلات نرم‌افزار Crowd ایجاد شده جبران کند. این شرکت با ارسال ایمیلی به شرکای خود ضمن عذرخواهی بابت قطعی‌های اخیر مشکلاتی از قبیل باگ آپدیت را تایید و اعلام کرد به زودی گزارش مفصلی در مورد این حادثه منتشر خواهد کرد. البته بخش پایانی این ایمیل نیز بسیار جالب توجه است. زیرا این شرکت اعلام کرد برای ابراز قدردانی هزینه یک فنجان قهوه‌ یا اسنک شبانه شما با CrowdStrike خواهد بود. همچنین کدی برای دسترسی به اعتبار Uber Eats در این ایمیل قرار داده شده است.

یکی از کاربران در انگلستان کد تخفیف را وارد کرده و متوجه شد در آن مبلغ ۷.۷۵ پوند به حساب Uber Eats وی اضافه شده که با ده دلار آمریکا برابری می کند. حتی برخی از کاربران اعلام کردند در زمان استفاده از این کد تخفیف با عبارت لغو شدن این کد از طرف صادر کننده و عدم اعتبار آن مواجه شدند.

شان هنری مدیر ارشد امنیت اطلاعات در شرکت CrowdStrike در پستی در لینکدین ابراز تاسف خود را به دلیل باگ آپدیت اخیر اعلام کرد و گفت: پیش از این به کار در این شرکت افتخار می‌کردم، اما جمعه گذشته تاکنون شکست خوردم. زیرا در دو روز گذشته با چالش برانگیزترین ساعات دوران کاری ۱۲ ساله خود مواجه شدم. همچنین اعتماد ۱۲ ساله در چند ساعت از بین رفت و این موضوع بسیار ناامید کننده است.

منبع خبر روش CrowdStrike برای جبران فاجعه میلیارد دلاری آی‌تی؛ ارائه گیفت کارت‌های ۱۰ دلاری برای خرید غذا پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow