رونمایی کاورهای جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با الهام از خودروهای BMW

شرکت CG Mobile با الهام از طراحی خودروهای مسابقه‌ای BMW، کاورهای جدیدی برای گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ تولید کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، گوشی‌های تاشو پرچم‌دار سامسونگ با قاب‌های محافظ جدید از CG Mobile، ظاهری مسابقه‌ای پیدا کرده‌اند. این شرکت به‌تازگی قاب‌های جدیدی با الهام از خودروهای مسابقه‌ای BMW برای گلکسی... نوشته رونمایی کاورهای جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با الهام از خودروهای BMW اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  3
رونمایی کاورهای جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با الهام از خودروهای BMW

شرکت CG Mobile با الهام از طراحی خودروهای مسابقه‌ای BMW، کاورهای جدیدی برای گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ تولید کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، گوشی‌های تاشو پرچم‌دار سامسونگ با قاب‌های محافظ جدید از CG Mobile، ظاهری مسابقه‌ای پیدا کرده‌اند. این شرکت به‌تازگی قاب‌های جدیدی با الهام از خودروهای مسابقه‌ای BMW برای گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ عرضه کرده است.

جدیدترین قاب‌های CG Mobile با در‌نظر‌گرفتن دوام و زیبایی‌شناسی مسابقات اتومبیل‌رانی طراحی شده‌اند. این قاب‌های BMW با استفاده از چرم اصل، فیبر‌کربن، فلز و ABS ساخته شده‌اند. بنابراین، علاوه‌بر محافظت استایلی منحصربه‌فرد برای Galaxy X Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 ارائه می‌دهند.

CG Mobile با الهام از طراحی خودروهای مسابقه‌ای BMW

گیزموچاینا می‌نویسد که با وجود محافظت کامل، این قاب‌ها بسیار باریک طراحی شده‌اند و به‌طور کامل گوشی‌های سری Z سامسونگ را پوشش می‌دهند. روکش این قاب‌ها بافت خاصی دارد تا گوشی محکم در دست جای بگیرد. قاب‌های CG Mobile با لبه‌های برجسته، مقاومت گوشی را در‌برابر ضربه و سقوط و خط‌‌و‌خش افزایش درخورتوجهی می‌دهند.

بدین‌ترتیب، صفحه‌نمایش و ماژول دوربین گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ به بهترین شکل محافظت می‌شوند. نصب و استفاده از این قاب‌ها نیز بسیار آسان است.

قاب‌های CG Mobile در چندین مدل معرفی شده‌اند. این مدل‌ها شامل لوگو حکاکی‌شده و فلزی، نوارهای سه‌رنگ و لوگو فلزی، لوگو فلزی بزرگ و پین‌های فلزی NFT تمبر KL می‌شود. قاب‌های مذکور در رنگ‌های ساده (بدون طرح) و قهوه‌ای در‌دسترس هستند.

CG Mobile با الهام از طراحی خودروهای مسابقه‌ای BMW

قیمت نسخه‌ی نوارهای سه‌رنگ و لوگو فلزی برای گلکسی زد فولد ۶ در هند ۳,۴۹۹ روپیه و نسخه‌ی لوگو حکاکی‌شده و فلزی آن ۳,۹۹۹ روپیه است. لوگو فلزی بزرگ و پین‌های فلزی NFT تمبر KL و فیبرکربن به‌ترتیب ۲,۶۹۹ و ۳,۴۹۹ و ۳,۹۹۹ روپیه قیمت دارند.

در همین حال، نسخه‌ی نوارهای سه‌رنگ و لوگو فلزی برای گلکسی زد فلیپ ۶ با قیمت ۳,۴۹۹ روپیه فروخته می‌شود. درحال‌حاضر، این محصولات در Amazon India و Tekkitake.com فهرست شده‌اند.

نوشته رونمایی کاورهای جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با الهام از خودروهای BMW اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow