رویداد آینده Xbox Partner Preview به‌زودی برگزار می‌شود

دو منبع معتبر به نام‌های Nate the Hate و Shpeshal Nick از برگزاری رویداد جدید Xbox Partner Preview در ابتدای هفته آینده خبر داده‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، از زمان برگزاری آخرین رویداد Xbox Partner Preview در ۶ مارس ۲۰۲۴ بیش از هفت ماه می‌گذرد. این فاصله زمانی طولانی‌تر از همیشه است؛ زیرا رویداد قبل از آن […] نوشته رویداد آینده Xbox Partner Preview به‌زودی برگزار می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  3
رویداد آینده Xbox Partner Preview به‌زودی برگزار می‌شود

دو منبع معتبر به نام‌های Nate the Hate و Shpeshal Nick از برگزاری رویداد جدید Xbox Partner Preview در ابتدای هفته آینده خبر داده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، از زمان برگزاری آخرین رویداد Xbox Partner Preview در ۶ مارس ۲۰۲۴ بیش از هفت ماه می‌گذرد. این فاصله زمانی طولانی‌تر از همیشه است؛ زیرا رویداد قبل از آن در اواخر اکتبر ۲۰۲۳ برگزار شده بود. در آخرین رویداد Xbox Partner Preview که مارس ۲۰۲۴ برگزار شد، تعدادی از عناوین مهم و جدید از استودیوهای third-party معرفی شدند.

رویداد یادشده شامل رونمایی بازی‌ها و به‌روزرسانی‌های متعددی بود که طرفداران ایکس‌باکس و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را هیجان‌زده کرد. از‌جمله این عناوین می‌توان به تریلر تاریخ انتشار بازی Final Fantasy XIV برای نسخه Xbox اشاره کرد که ۲۱ مارس منتشر شد.

Wccftech می‌نویسد که یکی دیگر از نکات برجسته این رویداد، تریلر گیم‌پلی بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess، محصول جدید استودیو کپکام بود. این بازی استراتژی اکشن که در ۱۹ ژوئیه منتشر شد، از همان روز اول در گیم‌پس در‌دسترس قرار گرفت که این امر آن را به یکی از عناوین موردانتظار سال تبدیل کرد.

دو منبع معتبر از اعلام قریب‌الوقوع رویداد جدید Xbox Partner Preview خبر داده‌اند.

در این رویداد، The Sinking City 2، دنباله‌ای از بازی ترسناک و اکشن ماجراجویی Frogwares نیز رونمایی شد. این بازی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود، با بهره‌گیری از موتور بازی‌سازی UE5 توسعه داده شده است و تجربه‌ای کامل و هراس‌انگیز را وعده می‌دهد. از دیگر عناوین مطرح در این رویداد، اعلام اولین جزئیات درباره Persona 3 Reload Expansion Pass بود که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این فرنچایز محبوب را به خود جلب کرد.

در‌حالی‌که هنوز جزئیات دقیقی از رویداد Xbox Partner Preview آینده اعلام نشده است، شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها درباره محتویات احتمالی آن در حال افزایش است. یکی از بازی‌هایی که احتمالاً شاهد اطلاعات جدیدی از آن خواهیم بود، S.T.A.L.K.E.R. ۲ است. استودیو GSC Game World در حال توسعه این بازی موردانتظار است. مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی روی این عنوان کرده و توانسته است قرارداد انحصاری سه‌ماهه کنسولی برای آن به‌دست آورد.

S.T.A.L.K.E.R. ۲ بازی تیراندازی ترسناک و بقا است که از مدت‌ها پیش طرفداران بی‌شماری انتظار آن را می‌کشیدند. این بازی قرار است ۲۰ نوامبر ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های PC و ایکس باکس سری S و X منتشر شود و به‌عنوان یکی از عرضه‌های بزرگ سال برای Xbox در نظر گرفته شده است.

نوشته رویداد آینده Xbox Partner Preview به‌زودی برگزار می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow