کارمزد تراکنش‌های بیت کوین به بیشترین میزان از ماه آگوست رسید

کارمزد تراکنش‌های بیت کوین طی هفته جاری با رشد بیش از ۳۲ درصدی به بیشترین سطح از ماه آگوست به این‌سو رسیده است. به‌گزارش تک‌ناک، با رشد کارمزدها درآمد استخراج‌کنندگان بیت کوین نیز افزایش می‌یابد. شماری از کارشناسان بر این باورند که اقبال فزاینده به استاندارد تازه‌ای موسوم به «رونز» (Runes)‌ به رشد فعالیت‌ها در […] نوشته کارمزد تراکنش‌های بیت کوین به بیشترین میزان از ماه آگوست رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  4
کارمزد تراکنش‌های بیت کوین به بیشترین میزان از ماه آگوست رسید

کارمزد تراکنش‌های بیت کوین طی هفته جاری با رشد بیش از ۳۲ درصدی به بیشترین سطح از ماه آگوست به این‌سو رسیده است.

به‌گزارش تک‌ناک، با رشد کارمزدها درآمد استخراج‌کنندگان بیت کوین نیز افزایش می‌یابد. شماری از کارشناسان بر این باورند که اقبال فزاینده به استاندارد تازه‌ای موسوم به «رونز» (Runes)‌ به رشد فعالیت‌ها در شبکه بیت کوین دامن زده است.

کریپتودنس می‌نویسد که داده‌های برگرفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که ماینرها در هفته گذشته دست‌کم ۵ میلیون درآمد از محل اخذ کارمزد به‌دست آورده‌اند. این رقم حاکی از آن است که استفاده از شبکه بیت کوین به‌رغم ثبات نسبی قیمتش، روندی افزایشی را طی کرده است.

تحلیلگران می‌گویند که استاندارد رونز بیش از نیمی از فضای بلاک شبکه بیت‌کوین را اشغال کرده و تنها در یک هفته باعث رشد دست‌کم ۶۵ درصدی کارمزد تراکنش‌های بیت کوین شده است. رونز را فردی به نام کیسی رودارمور طراحی کرده و نوعی استاندارد توکن برای ایجاد توکن‌های غیرمثلی (NFT) در بستر شبکه بیت کوین است. این استاندارد را می‌توان جایگزین کارآمدتری برای استاندارد BRC-20 قلمداد کرد.

داده‌ها نشان می‌دهند که تراکنش‌های رونز سهمی ۱۵ درصدی از کل تراکنش‌های اخیر شبکه بیت کوین داشته‌اند. این رقم در ۷ اکتبر به ۱۹/۴ درصد رسیده؛ اما در‌ادامه و در ۱۲ اکتبر به ۱۳/۶ افت کرده است. اقبال فزاینده به استاندارد رونز و ضرب توکن NFT در بستر شبکه بیت کوین باعث شده است تا قیمت توکن‌های مرتبط با آن ازجمله RSIC و BILLION با رشد چشمگیری همراه شود.

نوشته کارمزد تراکنش‌های بیت کوین به بیشترین میزان از ماه آگوست رسید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow