رکوردشکنی سرمایه‌گذاران اروپایی در واریز پول به ETFهای بیت کوین

آمار و ارقام برگرفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که شهروندان اروپایی بیش از ۱۰۵ میلیارد دلار در ETFهای بیت کوین ایالات متحده سرمایه‌گذاری کرده‌‌اند. به‌گزارش تک‌ناک، روند ورود سرمایه به صندوق‌های قابل معامله مبتنی‌بر بیت کوین با شتابی فزاینده ادامه دارد. در‌این‌میان، اروپایی‌ها رکوردهای تازه‌ای برجای گذاشته‌اند. از قرار معلوم، تنها در یک سال […] نوشته رکوردشکنی سرمایه‌گذاران اروپایی در واریز پول به ETFهای بیت کوین اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ مهر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  2
رکوردشکنی سرمایه‌گذاران اروپایی در واریز پول به ETFهای بیت کوین

آمار و ارقام برگرفته از پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که شهروندان اروپایی بیش از ۱۰۵ میلیارد دلار در ETFهای بیت کوین ایالات متحده سرمایه‌گذاری کرده‌‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، روند ورود سرمایه به صندوق‌های قابل معامله مبتنی‌بر بیت کوین با شتابی فزاینده ادامه دارد. در‌این‌میان، اروپایی‌ها رکوردهای تازه‌ای برجای گذاشته‌اند. از قرار معلوم، تنها در یک سال گذشته، سرمایه‌گذاران اروپایی بیش از ۱۰۵ میلیارد دلار سرمایه روانه ETF های بیت کوین آمریکا کرده‌اند.

کوین‌تلگراف می‌نویسد که اریک بالچوناس،‌ تحلیلگر ارشد صندوق‌های قابل‌معامله در مجموعه بلومبرگ با اشاره به علاقه فزاینده اروپایی‌ها به سرمایه‌گذاری در بیت کوین طی توییتی نوشته است:

سال گذشته شهروندان اروپا با واریز بیش از ۱۰۵ میلیارد دلار به ETFهای بیت کوین مستقر در آمریکا رکوردی تازه بر جای گذاشته‌اند. جریان سرمایه ورودی از کشورهای آسیایی نیز به صندوق‌های قابل معامله بیت کوین افزایش چشمگیری یافته است.

جریان سرمایه ورودی به ETFهای بیت کوینی مستقر در آمریکا

رشد جریان ورودی سرمایه به ETF های بیت کوین می‌تواند این رمزارز را به سقف‌های تاریخی پیشین خود برساند. پیش‌تر تصویب و راه‌اندازی ETFها باعث شد تا سیلی از سرمایه‌های تازه به بازار رمزارزها سرازیر و باعث شد بهای این رمزارز در فوریه ۲۰۲۴ از مرز ۵۰ هزار دلار فراتر برود.

نمودار قیمتی ماهانه بیت‌کوین/دلار آمریکا

بااین‌همه و به‌رغم رکوردشکنی در سرمایه ورودی به ETFها، قیمت بیت کوین همچنان نتوانسته است از آستانه روانی ۷۰,۰۰۰ دلار عبور کند. انتظار می‌رود در هفته‌های آتی و مشخص‌شدن نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بازارهای مالی در سرتاسر جهان از سهام گرفته تا رمزارزها جان تازه‌ای بگیرند.

نوشته رکوردشکنی سرمایه‌گذاران اروپایی در واریز پول به ETFهای بیت کوین اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow