افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت ایپ کوین پس از راه‌اندازی شبکه اصلی آن

پس از راه‌اندازی «ایپ‌چین» (ApeChain)، شبکه بلاک‌چینی اختصاصی ایپ کوین، قیمت این رمزارز درمقایسه‌با هفته گذشته با رشدی دست‌کم دو‌برابری مواجه شد. به‌گزارش تک‌ناک، ایپ کوین با نماد اختصاری APE،‌ توکن حاکمیتی اکوسیستم ایپ کوین است. درحال‌حاضر، قیمت این رمزارز به بیش از ۱/۶۸ دلار رسیده که از ماه آوریل به این‌سو بی‌سابقه بوده است. […] نوشته افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت ایپ کوین پس از راه‌اندازی شبکه اصلی آن اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ مهر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  2
افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت ایپ کوین پس از راه‌اندازی شبکه اصلی آن

پس از راه‌اندازی «ایپ‌چین» (ApeChain)، شبکه بلاک‌چینی اختصاصی ایپ کوین، قیمت این رمزارز درمقایسه‌با هفته گذشته با رشدی دست‌کم دو‌برابری مواجه شد.

به‌گزارش تک‌ناک، ایپ کوین با نماد اختصاری APE،‌ توکن حاکمیتی اکوسیستم ایپ کوین است. درحال‌حاضر، قیمت این رمزارز به بیش از ۱/۶۸ دلار رسیده که از ماه آوریل به این‌سو بی‌سابقه بوده است.

به‌نقل از کریپتواکونومی، ایپ‌کوین در ماه آوریل در محدوده قیمتی ۰/۴۸ دلار دادوستد می‌شود؛ اما اکنون رشدی دست‌کم ۲۱۵ درصدی را تجربه کرده است. این رشد بیش از هر عاملی، ناشی از راه‌اندازی ایپ‌چین است. ایپ‌چین شبکه بلاک چینی رمزارز ایپ کوین است و راه‌اندازی آن امید سرمایه‌گذاران به رشد ایپ‌کوین را تقویت کرده است.

در ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر)، یوگا لبز، توسعه‌دهنده اصلی اکوسیستم «باشگاه میمون‌های کسل» یا «BAYC»، از راه‌اندازی ایپ‌چین خبر داد. این شبکه بلاک‌چینی در قالب زنجیره لایه‌سوم در بستر پروتکل آربیتروم راه‌اندازی شده است و قابلیت‌های پیشرفته‌ای را در‌اختیار دارندگان توکن APE‌ قرار می‌دهد.

از قرار معلوم ایپ‌چین از توکن‌های غیرمثلی (NFT) و اپ‌های غیرمتمرکز و معاملات آنی پشتیبانی می‌کند. این شبکه پلتفرمی جامع و یکپارچه را در‌اختیار اعضای جامعه کاربری ایپ‌کوین قرار می‌دهد.

علاوه‌براین، کاربران ایپ‌چین با استفاده از پل این زنجیره می‌توانند توکن‌های APE خود را به شبکه اصلی منتقل و با سپرده‌گذاری آن سود دریافت کنند. ادغام ایپ چین با شبکه لیرزیرو (LayerZero) قابلیت انتقال میان‌زنجیره‌ای را در‌اختیار کاربران می‌گذارد.

راه‌اندازی ایپ چین یکی از محرک‌های مهم رشد قیمت ایپ کوین در روزهای اخیر بوده است. ناگفته نماد که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نیز روی مدار رشد قرار گرفته‌اند. این خود به رشد قیمت ایپ‌کوین و دیگر آلت‌کوین‌ها دامن زده است.

نوشته افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت ایپ کوین پس از راه‌اندازی شبکه اصلی آن اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow