ریلمی ۱۳ 4G با مشخصات فنی مناسب و قیمت رقابتی رونمایی شد

ریلمی ۱۳ 4G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام و صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی امولد، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ریلمی گوشی ریلمی ۱۳ 4G را به‌عنوان جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌ مدل‌ پرو این سری رونمایی کرد. قلب تپنده‌ی ریلمی ۱۳ 4G پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام است. برای مدیریت عملکرد حرارتی،... نوشته ریلمی ۱۳ 4G با مشخصات فنی مناسب و قیمت رقابتی رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
ریلمی ۱۳ 4G با مشخصات فنی مناسب و قیمت رقابتی رونمایی شد

ریلمی ۱۳ 4G با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام و صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی امولد، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت ریلمی گوشی ریلمی ۱۳ 4G را به‌عنوان جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌ مدل‌ پرو این سری رونمایی کرد. قلب تپنده‌ی ریلمی ۱۳ 4G پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام است. برای مدیریت عملکرد حرارتی، گوشی جدید ریلمی از سیستم خنک‌کننده‌ی هفت‌لایه‌ی قوی با محفظه‌ی بخار بزرگ ۴,۳۹۲ میلی‌متر‌مربعی برخوردار است.

ریلمی ۱۳ 4G در اندونزی رونمایی شد

ریلمی ۱۳ 4G به صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی امولد با وضوح FHD+، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای پیمایش روان و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز مجهز است. این صفحه‌نمایش ۹۸ درصد گسترده‌ی رنگ DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد.

ریلمی ۱۳ 4G در اندونزی رونمایی شد

یکی از بهبودهای مهم ریلمی ۱۳ 4G درمقایسه‌با ریلمی ۱۲ 4G، بهره‌مندی از گواهی IP64 است که از مقاومت بیشتر آن در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب حکایت می‌کند. ریلمی ۱۲ 4G به گواهی IP54 مجهز بود.

حسگر اثرانگشت گوشی جدید ریلمی در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است که احراز هویت بیومتریک راحت و امن را ارائه می‌دهد. نکته‌ی جالب این است که این حسگر به‌عنوان مانیتور ضربان قلب نیز عمل می‌کند.

ریلمی ۱۳ 4G در اندونزی رونمایی شد

گیزچاینا می‌نویسد که ریلمی ۱۳ 4G در پنل پشتی از دوربین دوگانه میزبانی می‌کند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 سونی و به دیافراگم f/1.88 و لرزش‌گیر اپتیکی تصویر (OIS) مجهز است. دوربین اصلی را یک دوربین عمق‌سنج همراهی می‌کند. در پنل جلویی این گوشی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو 1080p تعبیه شده است.

ریلمی ۱۳ 4G در اندونزی رونمایی شد

انرژی لازم برای کار با ریلمی ۱۳ 4G را باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات تأمین می‌کند. طبق ادعای شرکت ریلمی، شارژ ۰ تا ۵۰ درصد این گوشی فقط ۱۹ دقیقه طول می‌کشد و در ۴۷ دقیقه نیز به‌طور کامل شارژ می‌شود.

علاوه‌براین، ریلمی ۱۳ 4G به بلندگوی دوگانه مجهز و گواهینامه‌ی Hi-Res را دریافت کرده است. نکته‌ی امیدوارکننده این است که گوشی جدید ریلمی جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون را همچنان حفظ کرده است.

ریلمی ۱۳ 4G به‌طور رسمی از امروز، ۸ آگوست (۱۸ مرداد)، در رنگ‌های آبی آسمانی و سبز در اندونزی عرضه شد؛ اما از قبل در فروشگاه آنلاین این شرکت موجود است. این دستگاه در دو پیکربندی روانه‌ی بازار می‌شود:

  • نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۸۵ دلار
  • نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۲۰۰ دلار

نوشته ریلمی ۱۳ 4G با مشخصات فنی مناسب و قیمت رقابتی رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow