ریمیک Resident Evil 2 برای آیفون و مک منتشر خواهد شد

پس از انتشار بازی‌های Resident Evil 4 و Resident Evil 7 و Resident Evil Village، حالا ریمیک Resident Evil 2 نیز تا پایان سال جاری میلادی برای دستگاه‌های اپل منتشر خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، نسخه ریمیک Resident Evil 2 قرار است در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۱ دی ۱۴۰۳) برای دستگاه‌های آیفون و مک منتشر شود. […] نوشته ریمیک Resident Evil 2 برای آیفون و مک منتشر خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۰ مهر , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  5
ریمیک Resident Evil 2 برای آیفون و مک منتشر خواهد شد

پس از انتشار بازی‌های Resident Evil 4 و Resident Evil 7 و Resident Evil Village، حالا ریمیک Resident Evil 2 نیز تا پایان سال جاری میلادی برای دستگاه‌های اپل منتشر خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، نسخه ریمیک Resident Evil 2 قرار است در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۱ دی ۱۴۰۳) برای دستگاه‌های آیفون و مک منتشر شود. این نسخه با آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس، سری آیفون ۱۶ و تمام آیپدها و مک‌های مجهز به پردازنده سری M اپل سازگار خواهد بود. در ابتدا، بخش کوچکی از بازی به‌رایگان قابل اجرا است؛ اما بازیکنان برای دسترسی به تجربه کامل بازی، باید مبلغ ۳۱/۹۹ پوند به‌علاوه ۳/۹۹ پوند برای آزاد‌کردن تمام جوایز داخل بازی به‌صورت پیش‌پرداخت بپردازند.

یوروگیمر می‌نویسد که این نسخه پس از بازی‌هایی مانند Resident Evil 7 و Resident Evil 4 و Resident Evil Village به موبایل می‌آید؛ اگرچه گزارش‌ها نشان می‌دهند که فروش این بازی‌ها روی دستگاه‌های اپل بسیار کم بوده است. حجم ریمیک Resident Evil 2 حدود ۲۵ گیگابایت است و کپکام استفاده از کنترلر را برای تجربه بهتر آن پیشنهاد می‌کند. همچنین، برای اجرای آن به اتصال دائم به اینترنت نیاز است.

بازی Resident Evil 2 Remake قرار است در تاریخ ۳۱ دسامبر برای دستگاه‌های iPhone و Mac منتشر شود.

در ماه جولای، گزارشی نشان داد که Resident Evil 7 در دو هفته اول انتشارش کمتر از ۲,۰۰۰ نسخه فروش داشته است و حدود ۲/۴ درصد از بازیکنان از نسخه رایگان به نسخه پولی ۱۵/۹۹ پوندی تبدیل شده‌اند. همچنین، گزارش شده است که Resident Evil 4 و Village فروش کمی روی دستگاه‌های اپل تجربه کرده‌اند.

با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد که کپکام به انتشار بازی‌های Resident Evil روی این پلتفرم متعهد است. اگر این روند ادامه پیدا کند، به‌زودی باید منتظر عرضه ریمیک Resident Evil 3 روی این پلتفرم‌ها نیز باشیم. درباره بازی بعدی این سری ترس و بقا، کارگردان Resident Evil 7، کوشی ناکانیشی، در ماه جولای تأیید کرد که کپکام در حال توسعه نسخه جدیدی از Resident Evil است. او گفت:

پس از Resident Evil 7 واقعاً سخت بود که بفهمیم چه کار کنیم؛ اما راهش را پیدا کردیم. راستش احساس می‌کنم این پروژه اهمیت خیلی زیادی دارد.

نوشته ریمیک Resident Evil 2 برای آیفون و مک منتشر خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow