جزئیات و مشخصات سری ردمی K80 فاش شد

گزارشی جدید اطلاعات فنی دقیق‌تر سری ردمی K80 شامل مناطق هدف برای عرضه و شناسه‌های منحصر‌به‌فرد هر دستگاه را افشا کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی در حال آماده‌سازی خود برای عرضه سری ردمی K80 است. شایعات و اطلاعات فاش‌شده درباره این سری جدید سر‌و‌صدای زیادی در محافل فناوری به‌پا کرده است. به‌نظر می‌رسد که نوآوری‌های […] نوشته جزئیات و مشخصات سری ردمی K80 فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۰ مهر , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  5
جزئیات و مشخصات سری ردمی K80 فاش شد

گزارشی جدید اطلاعات فنی دقیق‌تر سری ردمی K80 شامل مناطق هدف برای عرضه و شناسه‌های منحصر‌به‌فرد هر دستگاه را افشا کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی در حال آماده‌سازی خود برای عرضه سری ردمی K80 است. شایعات و اطلاعات فاش‌شده درباره این سری جدید سر‌و‌صدای زیادی در محافل فناوری به‌پا کرده است. به‌نظر می‌رسد که نوآوری‌های تازه‌ای در این محصولات وجود داشته باشد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این سری قرار است در چندین نسخه متفاوت و با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه شود.

نام‌های رمز و مدل‌ها

در جدیدترین افشاگری‌ها، اطلاعاتی درباره نام‌های رمز و شماره‌های مدل‌ مختلف این سری به‌دست آمده است. بر‌اساس گزارش‌ها، نام رمز ردمی K80 پرو میرو (Miro) است و با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه خواهد شد. شماره‌های مدل‌ 24117RK2CG و 24117RK2CC تأیید می‌کنند که این دستگاه در چندین نسخه مختلف ارائه خواهد شد.

نسخه استاندارد ردمی K80 نیز با نام رمز زورن (Zorn) شناخته می‌شود و شماره‌های مدل‌ آن 24122RKC7G و 24122RKC7C است. هنوز اطلاعاتی درباره چیپست این مدل منتشر نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه با پردازنده‌ای قدرتمند در دسته میان‌رده‌ها وارد بازار شود.

شایعاتی نیز درباره وجود مدلی سوم با نام رمز رودین (Rodin) وجود دارد که قرار است در بازارهای جهانی و چین و هند عرضه شود. اطلاعات دقیقی از شماره مدل این دستگاه دردسترس نیست؛ ولی احتمالاً با قیمتی مناسب و سخت‌افزاری نسبتاً قدرتمند به بازار خواهد آمد.

دسترسی جهانی

یکی از بخش‌های جذاب مربوط به سری ردمی K80، احتمال عرضه جهانی آن است. برخلاف بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار که تنها در بازارهای خاص عرضه می‌شوند، مدل‌های K80 و K80 پرو احتمالاً به بازارهای مختلف از‌جمله ترکیه وارد خواهند شد. با‌این‌حال، تأیید شده است که این مدل‌ها در هند فروخته نخواهند شد.

ویژگی‌ها و مشخصات احتمالی

به‌نقل از شیائومی تایم، درحالی‌که هنوز جزئیات دقیقی از مشخصات فنی سری ردمی K80 در‌دسترس نیست، شایعات حاکی از وجود ویژگی‌های هیجان‌انگیز و سخت‌افزارهای پیشرفته در این دستگاه‌ها هستند. براساس یکی از شایعات، مدل K80 پرو به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز خواهد بود که می‌تواند به بهبود چشمگیر در عملکرد هوش مصنوعی و کارایی انرژی و اجرای روان بازی‌ها منجر شود. این موضوع می‌تواند K80 پرو را به یکی از رقبای جدی در بازار گوشی‌های پرچم‌دار تبدیل کند.

اطلاعات فنی دقیق‌تری را درباره سری گوشی‌های هوشمند ردمی K80 ارائه داده است.

تاریخ احتمالی عرضه

گزارش‌ها حاکی از آن است که سری ردمی K80 تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. باتوجه‌به نزدیک‌شدن به فصل تعطیلات، احتمال می‌رود شیائومی در ماه‌های نوامبر یا دسامبر رویدادی برای معرفی رسمی این محصولات برگزار کند تا با فصل خرید تعطیلات هماهنگ باشد. این زمان‌بندی با روال همیشگی شیائومی مطابقت دارد که پرچم‌داران خود را در سه‌ماهه پایانی سال عرضه می‌کند.

نوشته جزئیات و مشخصات سری ردمی K80 فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow