پیکسل ۹ گوگل با پردازنده تنسور G4 رونمایی شد

گوگل در رویداد Made By Google، پیکسل ۹ را با پردازنده‌ی تنسور G4 و انبوهی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل به‌سرعت به‌سمت تمرکز بر هوش مصنوعی حرکت می‌کند و سری پیکسل در چند سال گذشته پیشرفت‌های درخورتوجهی را به‌نمایش گذاشته است. پیکسل ۹ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قلب... نوشته پیکسل ۹ گوگل با پردازنده تنسور G4 رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
پیکسل ۹ گوگل با پردازنده تنسور G4 رونمایی شد

گوگل در رویداد Made By Google، پیکسل ۹ را با پردازنده‌ی تنسور G4 و انبوهی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل به‌سرعت به‌سمت تمرکز بر هوش مصنوعی حرکت می‌کند و سری پیکسل در چند سال گذشته پیشرفت‌های درخورتوجهی را به‌نمایش گذاشته است. پیکسل ۹ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قلب تپنده‌ی Pixel 9 تراشه‌ی تنسور G4 است که آن را ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کند.

پیکسل ۹ به صفحه‌نمایش ۶/۳ اینچی Actua با وضوح ۲۴۲۴ در ۱۰۸۰ مجهز است که با Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود. گفتنی است که پنل پشتی دستگاه نیز از همین محافظ بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش که با پیکسل ۸ معرفی شد، در پیکسل ۹ پرو به Super Actua ارتقا یافته و روشنایی و وضوح بیشتری ارائه می‌دهد.

در پنل پشتی پیکسل ۹، گوگل تمرکز زیادی روی دوربین‌ها کرده است. آرایش دوربین در طراحی جدید برجسته‌ و نوار دوربین از بین رفته است. حالا جزیره‌ی دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی است. دوربین پیکسل ۹ ویژگی‌های آشنا و تازه‌ای ارائه می‌دهد. کاربران ممکن است با ویژگی‌هایی مانند Night Sight برای عکاسی نجومی و Best Take که سال گذشته معرفی شد، آشنا باشند.

علاوه‌بر‌این، Pixel 9 از ویژگی Add Me برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌های جداگانه را ادغام کنند و خود را در عکس‌های گروهی قرار دهند. این ویژگی با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، تصویر نهایی را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که شبیه عکس گروهی واقعی به‌نظر برسد.

دوربین Pixel 9 ویژگی‌های آشنا و تازه‌ای را ارائه می‌دهد

پیکسل ۹ به ویرایشگر جادویی Magic Editor و مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر نیز دسترسی دارد. یکی از ویژگی‌های مهم و هیجان‌انگیز، افزودن SOS ماهواره‌ای است. در شرایطی که پوشش سلولی یا وای‌فای وجود نداشته باشد، پیکسل ۹ می‌تواند به شبکه‌ی ماهواره‌ای متصل شود و سیگنال SOS را به مخاطبان انتخابی شما ارسال کند. این خدمت برای کاربران در دو سال اول بدون هزینه است و فقط در ایالات متحده در‌دسترس قرار دارد.

گوشی Pixel 9 گوگل از باتری ۴,۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی انرژی می‌گیرد. گوگل اعلام کرده است که شارژ باتری پیکسل ۹ در ۳۰ دقیقه از ۰ به ۵۵ درصد می‌رسد.

Pixel 9 با اندروید 14 عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که اولین دستگاهی باشد که به‌روزرسانی Android 15 را دریافت می‌کند.

پیکسل ۹ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که اولین دستگاهی باشد که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت می‌کند. گوگل وعده‌ی انتشار ۷ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پچ‌های امنیتی را برای این گوشی داده است.

Pixel 9، مقرون‌به‌صرفه‌ترین عضو خانواده‌ی پیکسل ۹ گوگل، در چهار رنگ Obsidian ،Porcelain ،Wintergreen و Peony و در ایالات متحده و کانادا و بیشتر بازارهای اروپایی و آسیایی با قیمت پایه‌ی ۷۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی و ۸۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

نوشته پیکسل ۹ گوگل با پردازنده تنسور G4 رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow