شیائومی 14T در حال آماده‌سازی برای عرضه در بازارهای جهانی است

براساس برخی گزارش‌ها، انتظار می‌رود نسخه‌ی جهانی گوشی ردمی K70 اولترا با نام شیائومی 14T و پردازنده‌ی ضعیف‌تر دیمنسیتی ۸۳۰۰ مدیاتک عرضه شود. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی 14T که قرار است به بازارهای جهانی عرضه شود، به‌تازگی در فهرست تغییرات نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل جدید HyperMind 2.0 ظاهر شده است. این اولین‌بار است که غول فناوری چینی... نوشته شیائومی 14T در حال آماده‌سازی برای عرضه در بازارهای جهانی است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
شیائومی 14T در حال آماده‌سازی برای عرضه در بازارهای جهانی است

براساس برخی گزارش‌ها، انتظار می‌رود نسخه‌ی جهانی گوشی ردمی K70 اولترا با نام شیائومی 14T و پردازنده‌ی ضعیف‌تر دیمنسیتی ۸۳۰۰ مدیاتک عرضه شود.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی 14T که قرار است به بازارهای جهانی عرضه شود، به‌تازگی در فهرست تغییرات نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل جدید HyperMind 2.0 ظاهر شده است. این اولین‌بار است که غول فناوری چینی به گوشی هوشمند شیائومی 14T اشاره می‌کند.

پیش‌تر مشخص شده بود که شیائومی 14T پرو به‌عنوان نسخه‌ی جهانی ردمی K70 اولترا عرضه خواهد شد. بااین‌حال، اخیراً شیائومی 14T هم در منابع چینی و هم منابع جهانی به‌گونه‌ای مطرح شده است که گویی آماده‌ی رونمایی است. براساس جست‌وجوهای قبلی در پایگاه داده IMEI، می‌توان به‌طور قطع اعلام کرد که عرضه‌ی جهانی فقط برای شیائومی 14T برنامه‌ریزی شده است.

شیائومی 14T نسخه جهانی گوشی ردمی K70  اولترا

شیائومی‌تایم می‌نویسد که درج نام شیائومی 14T در فهرست تغییرات ممکن است با شیائومی ۱۴ پرو تیتانیوم مرتبط باشد. بااین‌حال، حتی اگر این ورود به فهرست ناشی از خطای انسانی بوده باشد، نشان می‌دهد که حداقل شیائومی 14T در ذهن طراحان این فهرست جای داشته است.

قلب تپنده‌ی شیائومی 14T پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ مدیاتک است. دراصل، می‌توان شیائومی 14T را به‌نوعی ردمی K70 اولترا با پردازنده‌ای ضعیف‌تر دانست. همچنین، این گوشی مشابه ردمی K70 اولترا در پنل پشتی به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عرض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۱۳ مگاپیکسلی و در پنل جلویی به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است.

نوشته شیائومی 14T در حال آماده‌سازی برای عرضه در بازارهای جهانی است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow