سری گلکسی S25 سامسونگ با One UI 7.1 به بازار می‌آید

سامسونگ قصد دارد سری گلکسی S25 را به‌صورت پیش‌فرض با One UI 7.1 عرضه کند. این رابط کاربری بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌های جدیدی برای بهبود تجربه کاربری ارائه می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ می‌خواهد پرچم‌داران سری گلکسی S25 را به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 7.1 روانه بازار کند کند. این خبر در حالی منتشر شده […] نوشته سری گلکسی S25 سامسونگ با One UI 7.1 به بازار می‌آید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 04:00
 0  4
سری گلکسی S25 سامسونگ با One UI 7.1 به بازار می‌آید

سامسونگ قصد دارد سری گلکسی S25 را به‌صورت پیش‌فرض با One UI 7.1 عرضه کند. این رابط کاربری بهینه‌سازی‌ها و ویژگی‌های جدیدی برای بهبود تجربه کاربری ارائه می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ می‌خواهد پرچم‌داران سری گلکسی S25 را به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 7.1 روانه بازار کند کند. این خبر در حالی منتشر شده است که طرفداران سامسونگ هنوز در انتظار انتشار نسخه بتای One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ هستند.

در‌حال‌حاضر، سامسونگ برنامه‌هایی برای حذف پردازنده اگزینوس در سری استاندارد گلکسی S25 دارد و ممکن است این دستگاه‌ها را با تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک به بازار عرضه کند. بااین‌حال، برخی منابع خبری نیز گزارش داده‌اند که سامسونگ همچنان به پردازنده اگزینوس ۲۵۰۰ امیدوار است و هنوز تصمیم نهایی را برای کنار‌گذاشتن آن نگرفته است.

نئووین می‌نویسد که شایعات حاکی از آن است که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ فقط در نسخه گلکسی S25 اولترا استفاده خواهد شد. این در حالی است که درباره نوع پردازنده‌های مدل‌های دیگر این سری همچنان ابهام‌هایی وجود دارد. دراین‌میان، آنچه توجه بسیاری از علاقه‌مندان را جلب کرده، جزئیات جدید درباره نرم‌افزار این گوشی‌ها است.

بر‌اساس افشاگری‌های آیس یونیورس (IceUniverse)، سامسونگ قصد دارد سری گلکسی S25 را به‌همراه One UI 7.1 عرضه کند. این در حالی است که به‌روزرسانی One UI 7 که هنوز در مرحله بتا قرار دارد، بیشتر روی روان‌تر‌کردن انیمیشن‌ها و بهبود تجربه کاربری متمرکز است. باوجوداین، One UI 7.1 قرار است امکانات جدیدتری به گوشی‌های سامسونگ اضافه و در سری گلکسی S25 نقش مهمی ایفا کند.

سری گلکسی S25 سامسونگ با One UI 7.1

در سال‌های اخیر، سامسونگ روندی ثابت را دنبال کرده است که در آن، به‌روزرسانی‌های بزرگ One UI را اواخر سال میلادی منتشر می‌کند. به همین دلیل، انتظار می‌رود که مدل‌های قدیمی‌تر نیز پس از عرضه گلکسی S25 این به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند.

یکی از نکات جالب در این افشاگری‌ها این است که مدل ۱۶ گیگابایت گلکسی S25 اولترا به‌لطف استفاده از پردازنده اسنپدراگون  ۸ نسل ۴ کوالکام، قدرتمندترین گوشی برای اجرای One UI 7.1 خواهد بود. به‌گفته کارشناسان، این پردازنده باعث می‌شود تا گوشی عملکرد بسیار قدرتمندی در اجرای ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید داشته باشد.

به‌روزرسانی One UI 7 نیز با خود تغییرات چشمگیری به گوشی‌های سامسونگ می‌آورد. انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی نه‌تنها تجربه کاربری را ارتقا دهد؛ بلکه ویژگی‌های جدید و نوآورانه‌ای نیز به گوشی‌های سری گلکسی اضافه کند.

نوشته سری گلکسی S25 سامسونگ با One UI 7.1 به بازار می‌آید اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow