سقوط بیت کوین همزمان با تشدید تنش‌ها میان ایران و اسرائیل

ساعاتی پیش همزمان با شلیک ده‌ها موشک از سوی نیروهای نظامی دولت جمهوری اسلامی ایران به سمت اسرائیل، بهای بیت کوین به محدوده ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد. به‌ گزارش تک‌ناک، با آغاز حمله موشکی ایران به اسرائیل، تنش‌‌ها در خاورمیانه تشدید شده است. خبرگزاری بلومبرگ می‌گوید که در این حمله ۱۰۰ تا ۲۰۰ فروند موشک […] نوشته سقوط بیت کوین همزمان با تشدید تنش‌ها میان ایران و اسرائیل اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  2
سقوط بیت کوین همزمان با تشدید تنش‌ها میان ایران و اسرائیل

ساعاتی پیش همزمان با شلیک ده‌ها موشک از سوی نیروهای نظامی دولت جمهوری اسلامی ایران به سمت اسرائیل، بهای بیت کوین به محدوده ۶۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد.

به‌ گزارش تک‌ناک، با آغاز حمله موشکی ایران به اسرائیل، تنش‌‌ها در خاورمیانه تشدید شده است. خبرگزاری بلومبرگ می‌گوید که در این حمله ۱۰۰ تا ۲۰۰ فروند موشک به سوی خاک اسرائیل پرتاب شد.

رسانه کریپتودنس می‌نویسد که بازارهای مالی در سراسر جهان به این رخداد نظامی واکنش نشان داده‌اند. بهای طلا و نفت، دو کالای تجاری اساسی با رشد مواجه شده‌اند.

صندوق نفت ایالات متحده موسوم به USO با جهشی ۴ درصدی به محدوده قیمت ۷۲/۳۹ دلار رسیده و بهای هر واحد صندوق GLD نیز با یک درصد افزایش از مرز ۲۴۵ دلار عبور کرده است.

بیت کوین همزمان با تشدید تنش‌ها میان ایران و اسرائیل سقوط کرد

هر واحد صندوق SPY نیز با افتی یک درصدی به محدوده قیمتی ۵۶۷/۳۵ دلار رسیده است. سایر شاخص‌های بازار سهام از جمله دیا (DIA) و تریپل‌کیو (QQQ) نیز با افت ارزش مواجه شده‌اند.

در‌ این‌ میان، سهام شرکت‌های فناوری بیش از دیگر سهم‌ها دچار کاهش ارزش شده و سهام شرکت‌های دفاعی و نفتی با رشد روبه‌رو شده‌اند.

بازار ارزهای دیجیتال نیز به تشدید تنش‌ها در خاورمیانه واکنش نشان داده و بیت کوین، پادشاه رمزارزها به محدوده قیمتی ۶۰,۳۰۰ دلار سقوط کرده است.

بیت کوین از لحظه شروع حمله موشکی توانسته کمی توان خود را بازیابی کند، اما همچنان کمتر از ۶۱,۰۰۰ دلار دادوستد می‌شود. آلت کوین‌ها نیز از افت ناگهانی در امان نبوده‌اند.

طی شبانه‌روز گذشته، اتریوم با افتی ۵/۹۶ درصدی در محدوده قیمتی ۲,۴۵۵ دلار معامله می‌شود. سولانا با ۷/۲ درصد کاهش به محدوده ۱۴۵/۳ دلار رسیده است. میم کوین‌هایی همانند دوج کوین با افت بیشتری روبه‌رو شده‌اند.

ارزش کل بازار رمزارزها هم با ۵/۰۷ درصد کاهش به ۲/۱۴ تریلیون دلار رسده است. فعالان بازار با اشاره به چشم‌انداز مورد انتظار خود از بالا گرفتن تنش‌ها در خاورمیانه در زمینه رویکرد صعودی خود در قبال بازار تجدیدنظر کرده‌اند و از احتمال وقوع روندی نزولی سخن به میان آورده‌اند.

نوشته سقوط بیت کوین همزمان با تشدید تنش‌ها میان ایران و اسرائیل اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow