سونی نسخه قرمزرنگ گوشی Xperia 1 VI را روانه بازار اروپا کرد

پس از گذشته ۵ ماه از عرضه نسخه قرمزرنگ گوشی پرچم‌دار Xperia 1 VI در بازار ژاپن، سونی سرانجام تصمیم گرفت آن را در بازار اروپا نیز عرضه کند. به‌گزارش تک‌ناک، سونی مدل قرمزرنگ گوشی Xperia 1 VI را با نام اسکارلت «Scarlet» در بازارهای اروپا عرضه کرد. رنگ قرمز برجسته با پرداخت مات در […] نوشته سونی نسخه قرمزرنگ گوشی Xperia 1 VI را روانه بازار اروپا کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  2
سونی نسخه قرمزرنگ گوشی Xperia 1 VI را روانه بازار اروپا کرد


پس از گذشته ۵ ماه از عرضه نسخه قرمزرنگ گوشی پرچم‌دار Xperia 1 VI در بازار ژاپن، سونی سرانجام تصمیم گرفت آن را در بازار اروپا نیز عرضه کند.

به‌گزارش تک‌ناک، سونی مدل قرمزرنگ گوشی Xperia 1 VI را با نام اسکارلت «Scarlet» در بازارهای اروپا عرضه کرد. رنگ قرمز برجسته با پرداخت مات در قاب شیشه‌ای و فریم آلومینیومی، ظاهری لوکس و مدرن به این دستگاه بخشیده است. قیمت این گوشی در بازارهای اروپا ۱,۴۹۹ یورو و در بازار انگلستان ۱,۳۹۹ پوند است. غول فناوری ژاپنی تنها یک پیکربندی برای این مدل در نظر گرفته که شامل ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

سونی با معرفی نسخه قرمز گوشی پرچم‌دار Xperia 1 VI به بازار اروپا، دسترسی به این گوشی خاص را برای کاربران اروپایی گسترش داده است.

ویژگی‌های فنی Xperia 1 VI

گوشی Xperia 1 VI سونی می ۲۰۲۴ معرفی شد و یکی از پرچم‌داران قدرتمند سونی محسوب می‌شود. این گوشی به نمایشگر ۶/۵ اینچی FHD+ مجهز است که با پوشش Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود. این نمایشگر نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی دارد و از HDR پشتیبانی می‌کند. همچنین طیف رنگی DCI-P3 را کاملاً پوشش می‌دهد و به‌لطف فناوری X1 for Mobile، تصویری بسیار شفاف را به کاربران ارائه می‌دهد.

قلب تپنده این دستگاه پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و آن را حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراهی می‌کند. Xperia 1 VI به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند.

گیزموچاینا می‌نویسد که گوشی پرچم‌دار سونی در پنل پشتی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی Exmor T و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پنل جلویی این گوشی نیز دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقرار تماس‌های ویدئویی تعبیه شده است.

سونی با معرفی نسخه قرمز گوشی پرچم‌دار Xperia 1 VI به بازار اروپا، دسترسی به این گوشی خاص را برای کاربران اروپایی گسترش داده است.

عرضه و توزیع


اولین محموله‌های نسخه قرمزرنگ گوشی Xperia 1 VI سونی از امروز، ۱۷ اکتبر، در آلمان آغاز شده است. این در حالی است که روز گذشته این دستگاه در بریتانیا عرضه شد و حالا سونی قصد دارد با گسترش عرضه آن، مصرف‌کنندگان بیشتری را در اروپا به خود جذب کند.

نوشته سونی نسخه قرمزرنگ گوشی Xperia 1 VI را روانه بازار اروپا کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow