سونی نسل جدید هدفون‌های LinkBuds را معرفی کرد

شرکت سونی نسل جدید هدفون‌های LinkBuds را با قابلیت کنترل صوتی بدون نیاز به دستیار هوشمند با طراحی بهبودیافته و امکان استفاده مداوم در طول روز رونمایی کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، مدل‌های جدید LinkBuds Open و LinkBuds Fit با قابلیت پیش‌سفارش از امروز و با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته‌اند. همچنین […] نوشته سونی نسل جدید هدفون‌های LinkBuds را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  0
سونی نسل جدید هدفون‌های LinkBuds را معرفی کرد

شرکت سونی نسل جدید هدفون‌های LinkBuds را با قابلیت کنترل صوتی بدون نیاز به دستیار هوشمند با طراحی بهبودیافته و امکان استفاده مداوم در طول روز رونمایی کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، مدل‌های جدید LinkBuds Open و LinkBuds Fit با قابلیت پیش‌سفارش از امروز و با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته‌اند. همچنین بلندگوی LinkBuds Speaker نیز با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار و به‌ صورت محدود در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

نسل قبلی هدفون‌های LinkBuds با طراحی منحصربه‌فرد خود که امکان شنیدن صدای محیط را فراهم می‌کرد، شناخته می‌شد. نسل جدید LinkBuds Open به لطف اسپیکر ۱۱ میلی‌متری جدید نیز از این طراحی الهام گرفته است، اما ابعاد آن کوچک‌تر و کیفیت صدای بهبودیافته‌ دارد. همچنین بال‌های سیلیکونی جدید به نام Air Fitting Supporters راحتی استفاده طولانی‌مدت را افزایش می‌دهند.

هدفون‌های LinkBuds Open به قابلیت کنترل صوتی مستقیم مجهز شده‌اند. به این ترتیب، می‌توانید بدون نیاز به فعال‌سازی دستیارهای صوتی مانند: Siri یا Google Assistant، به سادگی با فرمان صوتی، حجم صدا را تنظیم، آهنگ‌ها را رد کنید و حالت‌های کاهش نویز را تغییر دهید.

این ویژگی به ویژه هنگام اتصال به دستگاه‌هایی که فاقد دستیار صوتی داخلی هستند، مانند: کنسول‌های بازی یا سیستم‌های سرگرمی درون هواپیما، بسیار کاربردی است.

نسل جدید هدفون‌های LinkBuds سونی رونمایی شد

عمر باتری LinkBuds Open نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این هدفون‌ها اکنون با یک بار شارژ، تا ۸ ساعت به صورت مستقل و با استفاده از کیس شارژ تا ۲۲ ساعت کار می‌کنند.

همچنین با تنها ۳ دقیقه شارژ، می‌توانید به مدت یک ساعت به موسیقی گوش دهید. علاوه بر این، سونی ویژگی «ذخیره خودکار باتری» را اضافه کرده است که با کاهش شارژ باتری به زیر ۲۰ درصد، به طور خودکار ویژگی‌هایی مانند: تنظیمات اکولایزر، فعال‌سازی میکروفون و کنترل‌های صوتی را غیرفعال می‌کند تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود.

هدفون‌ LinkBuds Open از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال همزمان به چند دستگاه را فراهم می‌آورد. همچنین از کدک‌های صوتی SBC، AAC و LC3 پشتیبانی می‌کند.

این هدفون‌ها از تراشه V2 بهره می‌برد که همان تراشه‌ای است که در هدفون‌های پرچمدار WF-1000XM5 سونی به کار رفته و اتصال پایدارتری را تضمین می‌کند.

سونی از نسل جدید هدفون‌های LinkBuds خود رونمایی کرد

همچنین سونی با معرفی بلندگوی جدید LinkBuds Speaker، خانواده محصولات LinkBuds خود را گسترش داده است.

این بلندگو که به عنوان مکمل هدفون‌های بی‌سیم LinkBuds طراحی شده، به یک توییتر، یک ووفر و یک رادیاتور غیرفعال مجهز است و همراه با یک پایه شارژ عرضه می‌شود.

شرکت سونی اعلام کرده است که عمر باتری این بلندگو در حالت پخش با حجم صدا متوسط به ۲۵ ساعت و در حالت پخش با حداکثر حجم به ۶ ساعت می‌رسد.

از نسل جدید هدفون‌های LinkBuds سونی رونمایی شد

ویژگی متمایز LinkBuds Speaker، حالت سوئیچ خودکار جدید آن است، که به طور خودکار پخش صدا را از هدفون به بلندگو تغییر می‌دهد، به شرطی که شما به بلندگو نزدیک شوید.

این ویژگی با مدل‌های جدید LinkBuds Fit و Open، مدل قدیمی‌تر LinkBuds S، همچنین هدفون‌های پرچمدار سونی، WH-1000XM5 و WF-1000XM5 سازگار است.

به عبارت دیگر، اگر مشغول گوش دادن به موسیقی هستید و به آشپزخانه می‌روید، می‌توانید به صورت خودکار پخش موسیقی را به بلندگو منتقل کنید تا به گوش‌های خود استراحت دهید.

معرفی بلندگوی جدید LinkBuds Speaker و نسل جدید هدفون‌های LinkBuds سونی

LinkBuds Speaker به یک میکروفون مجهز شده است، که امکان استفاده از آن به عنوان اسپیکر برای مکالمات تلفنی را فراهم می‌کند.

همچنین یک دکمه فیزیکی برای شروع پخش موسیقی از سرویس دلخواه شما و قابلیت تنظیم روتین‌های روزانه از طریق اپلیکیشن موبایل وجود دارد، که به شما امکان می‌دهد از آن به عنوان ساعت زنگ‌دار استفاده کنید.

این بلندگو در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه می‌شود و با توجه به مقاومت IPX4 در برابر پاشش آب، بیشتر برای استفاده در محیط‌های داخلی مناسب است.

با معرفی نسل جدید هدفون‌های LinkBuds، سونی یک بار دیگر نشان داده است که در زمینه فناوری‌های صوتی پیشرو است. این هدفون‌ها با امکانات متنوع و طراحی جذاب، انتخابی ایدئال برای افرادی می‌باشد که به دنبال بهترین تجربه صوتی هستند.

نوشته سونی نسل جدید هدفون‌های LinkBuds را معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow