اپلیکیشن جامع انویدیا جایگزین GeForce Experience می‌شود

انویدیا اعلام کرده است که اپلیکیشن جامع جدید آن که در حال حاضر در نسخه بتا قرار دارد، تا پایان سال جاری به طور کامل جایگزین GeForce Experience خواهد شد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، اپلیکیشن جدید انویدیا دارای ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی است و به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات گرافیکی […] نوشته اپلیکیشن جامع انویدیا جایگزین GeForce Experience می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  0
اپلیکیشن جامع انویدیا جایگزین GeForce Experience می‌شود

انویدیا اعلام کرده است که اپلیکیشن جامع جدید آن که در حال حاضر در نسخه بتا قرار دارد، تا پایان سال جاری به طور کامل جایگزین GeForce Experience خواهد شد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، اپلیکیشن جدید انویدیا دارای ویژگی‌های بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی است و به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات گرافیکی خود را به صورت دقیق‌تری کنترل کنند.

برخی از ویژگی‌های جدید این اپلیکیشن، شامل فعال و غیرفعال کردن G-Sync، پشتیبانی چند مانیتوره برای RTX HDR  و بازگردانی درایور است. این اپلیکیشن می‌تواند تشخیص دهد که آیا محتوای دارای مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) در حال پخش است یا خیر و در صورت لزوم، ضبط تصویر را متوقف می‌کند.

شرکت انویدیا می‌گوید که به‌روزرسانی‌های آینده این اپلیکیشن، همچنین ویژگی‌های باقی‌مانده Nvidia Control Panel مانند: گزینه‌های surround، رزولوشن‌های سفارشی و تنظیم چند مانیتوره را نیز به همراه خواهد داشت.

به زودی اپلیکیشن‌های GeForce Experience و Nvidia Control Panel با اپلیکیشن Nvidia که برای اولین بار در ماه فوریه راه‌اندازی شد، جایگزین می‌شوند.

انویدیا اپلیکیشن جامع خود را جایگزین GeForce Experience می کند

امکان مرتب‌سازی، فیلتر کردن و پنهان کردن بازی‌ها و برنامه‌ها، تغییر دلخواه فونت‌ها و رنگ‌های رابط کاربری از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

علاوه بر این، شرکت انویدیا اعلام کرده است که ویژگی‌های باقی‌مانده از کنترل پنل انویدیا نیز به این اپلیکیشن جدید اضافه خواهد شد.

همچنین پشتیبانی فناوری RTX HDR یکی از ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن است. این فناوری باعث می‌شود تا تصاویر بازی‌ها با رنگ‌های زنده‌تر و کنتراست بالاتر نمایش داده شوند. برای فعال کردن این ویژگی، کافی است در زمان بازی کلیدهای Alt+Z را فشار دهید و سپس گزینه HDR را انتخاب کنید.

نوشته اپلیکیشن جامع انویدیا جایگزین GeForce Experience می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow