شاپرک شرکت‌های پرداخت‌یار را از خدمات‌رسانی به پذیرندگان ووچر منع کرد

شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت یا به‌اختصار شاپرک به‌عنوان بازوی بانک مرکزی برای نظارت بر شبکه پرداخت کشور از تمامی شرکت‌های فعال در حوزه‌ی پرداخت‌یاری خواسته است تا از ارائه سرویس به پذیرندگان ووچر خودداری کنند. به‌گزارش تک‌ناک، معاون نظارت شاپرک با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های پرداخت‌یار از آن‌ها خواسته است تا... نوشته شاپرک شرکت‌های پرداخت‌یار را از خدمات‌رسانی به پذیرندگان ووچر منع کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  4
شاپرک شرکت‌های پرداخت‌یار را از خدمات‌رسانی به پذیرندگان ووچر منع کرد

شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت یا به‌اختصار شاپرک به‌عنوان بازوی بانک مرکزی برای نظارت بر شبکه پرداخت کشور از تمامی شرکت‌های فعال در حوزه‌ی پرداخت‌یاری خواسته است تا از ارائه سرویس به پذیرندگان ووچر خودداری کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، معاون نظارت شاپرک با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت‌های پرداخت‌یار از آن‌ها خواسته است تا از خدمات‌رسانی به پذیرندگان فعال در حوزه‌ی معاملات هرگونه ووچر اجتناب کنند.

مطابق مندرجات در نامه‌ی شاپرک، شماری از پذیرندگان از ووچر به‌عنوان ابزار پرداخت استفاده می‌کردند که خلاف آیین‌نامه‌ها و مقررات صریح بانک مرکزی است.

شرکت خدمات پرداخت الکترونیک

به‌نقل از پیوست، در ماده‌ی ۲ قانون پولی و بانکی کشور تعهد پرداخت هرگونه دین یا بدهی، تنها با پول رایج کشور امکان‌پذیر است؛ مگر آنکه با رعایت مقررات ارزی کشور، ترتیب دیگری بین بستانکار و بدهکار تعیین شده باشد.

در تصویر بالا متن کامل نامه‌ی شرکت شبکه‌ی الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) خطاب به پرداخت‌یارها را مشاهده می‌کنید.

 

نوشته شاپرک شرکت‌های پرداخت‌یار را از خدمات‌رسانی به پذیرندگان ووچر منع کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow