معرفی اولین ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل در نسخه بتای iOS 18.1

نسخه‌ی بتای iOS 18.1 با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) برای توسعه‌دهندگان منتشر شد. به‌گزارش تک‌ناک، اپل در حال معرفی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی خود موسوم به Apple Intelligence است که به‌همراه نسخه‌ی بتای iOS 18.1 منتشر خواهد شد. این ویژگی‌ها شامل بهبودهایی در نتایج جست‌وجو، مرتب‌سازی بهتر در اسپاتلایت (Spotlight) و امکان... نوشته معرفی اولین ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل در نسخه بتای iOS 18.1 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
معرفی اولین ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل در نسخه بتای iOS 18.1

نسخه‌ی بتای iOS 18.1 با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) برای توسعه‌دهندگان منتشر شد.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل در حال معرفی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی خود موسوم به Apple Intelligence است که به‌همراه نسخه‌ی بتای iOS 18.1 منتشر خواهد شد. این ویژگی‌ها شامل بهبودهایی در نتایج جست‌وجو، مرتب‌سازی بهتر در اسپاتلایت (Spotlight) و امکان تبدیل صدا به متن در Voice Memos است. این به‌روزرسانی بخشی از تمرکز اصلی اپل در رویداد WWDC 2024 بوده است.

یکی از نکات برجسته‌ی هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) این است که دسترسی به نسخه‌ی بتا آن نیازمند ثبت‌نام در فهرست انتظار خواهد بود. همچنین، استفاده از این ویژگی‌ها در خارج از ایالات متحده ممکن است با تأخیر در پاسخ‌ها همراه باشد.

اپل نسخه بتای iOS 18.1 را با ویژگی‌های جدید Apple Intelligence برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد.

ورج می‌نویسد که ویژگی‌های Apple Intelligence به‌تدریج و طی نسخه‌های مختلف بتا معرفی شوند. این ویژگی‌ها در ابتدا به زبان انگلیسی محدود خواهند بود و برای سیستم‌عامل‌های iOS 18 و iPadOS 18 و macOS Sequoia در‌دسترس قرار خواهند گرفت.

اپل در تلاش ​است که با این به‌روزرسانی‌ها تجربه‌ی کاربری بهتری فراهم کند و قدرت هوش مصنوعی را در محصولاتش بیشتر به‌نمایش بگذارد. با‌توجه‌به اینکه این ویژگی‌ها هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه هستند، کاربران ممکن است تا زمان انتشار نسخه‌های نهایی، برخی نواقص را تجربه کنند.

نوشته معرفی اولین ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل در نسخه بتای iOS 18.1 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow