شایعه: کنسول Nintendo Switch 2 وارد تولید انبوه شد

کنسول جدید Nintendo Switch 2 رسماً وارد مرحله تولید انبوه شده است و نام غیررسمی که تاکنون برای آن استفاده می‌شده، ممکن است نام رسمی‌اش نیز باشد. به‌گزارش تک‌ناک، اطلاعات منتشر‌شده در فروم Gaming Leaks and Rumors نشان می‌دهد که کاربری چینی از یکی از کارگران خط تولید نسل جدید نینتندو نقل‌قول کرده که این […] نوشته شایعه: کنسول Nintendo Switch 2 وارد تولید انبوه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
شایعه: کنسول Nintendo Switch 2 وارد تولید انبوه شد

کنسول جدید Nintendo Switch 2 رسماً وارد مرحله تولید انبوه شده است و نام غیررسمی که تاکنون برای آن استفاده می‌شده، ممکن است نام رسمی‌اش نیز باشد.

به‌گزارش تک‌ناک، اطلاعات منتشر‌شده در فروم Gaming Leaks and Rumors نشان می‌دهد که کاربری چینی از یکی از کارگران خط تولید نسل جدید نینتندو نقل‌قول کرده که این کنسول بازی دستی اکنون در حال تولید است و هر کارگر موظف است در روز ۱۰۰۰ واحد از آن را تولید کند. این کنسول بزرگ‌تر از مدل قبلی است و حاشیه‌های باریک‌تری دارد و با کنترلرهای Joy-Con به رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد. همچنین، لوگوی «2» روی کنسول دیده می‌شود که نشان می‌دهد احتمالاً نام رسمی آن Nintendo Switch 2 خواهد بود.

شایعات حاکی از آن است که کنسول جدید Nintendo Switch 2 رسماً وارد مرحله تولید انبوه شده است و نام غیررسمی که تاکنون برای این سیستم استفاده می‌شده، ممکن است نام رسمی آن نیز باشد.

گزارش دیگری از Wccftech نیز اشاره می‌دهد که این کنسول بازی ویژگی‌هایی مانند عمر باتری طولانی‌تر، برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، احتمال پشتیبانی از NVIDIA DLSS و طراحی دوصفحه‌ای خواهد داشت. قیمت کنسول جدید حدود ۴۰۰ دلار تخمین زده می‌شود که درمقایسه‌با قیمت اولیه‌ی سوئیچ اصلی افزایش یافته؛ اما در‌مقایسه‌با کنسول PS5 Pro همچنان قیمتی معقول به‌نظر می‌رسد.

رونمایی این کنسول نیز ممکن است در واکنش به اعلام PS5 Pro به تأخیر افتاده باشد؛ اما همچنان پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال جاری معرفی شود.

نوشته شایعه: کنسول Nintendo Switch 2 وارد تولید انبوه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow