شروع انتشار نقشه آفلاین گوگل برای ساعت‌های هوشمند Wear OS

طبق تازه‌ترین خبرها، گوگل اعلام کرده است که نقشه‌های آفلاین را برای ساعت‌های هوشمند Wear OS منتشر خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در رویداد Made by Google 2024 و حین معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ اعلام کرد که نقشه‌های آفلاین را برای ساعت‌های هوشمند Wear OS منتشر خواهد کرد. مطابق با گزارش‌های تازه، در‌حال‌حاضر... نوشته شروع انتشار نقشه آفلاین گوگل برای ساعت‌های هوشمند Wear OS اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
شروع انتشار نقشه آفلاین گوگل برای ساعت‌های هوشمند Wear OS

طبق تازه‌ترین خبرها، گوگل اعلام کرده است که نقشه‌های آفلاین را برای ساعت‌های هوشمند Wear OS منتشر خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل در رویداد Made by Google 2024 و حین معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ اعلام کرد که نقشه‌های آفلاین را برای ساعت‌های هوشمند Wear OS منتشر خواهد کرد. مطابق با گزارش‌های تازه، در‌حال‌حاضر این ویژگی در حال انتشار برای برخی کاربران است.

با جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن گوگل مپ روی ساعت هوشمند Wear OS، نقشه‌های آفلاینی که قبلاً روی گوشی ذخیره شده‌اند، به‌صورت خودکار با ساعت همگام‌سازی خواهند شد. بد‌ین‌ترتیب، حتی زمانی‌که ساعت هوشمند به اینترنت متصل نیست، هم می‌توان به‌راحتی از نقشه استفاده کرد.

پس از نصب تازه‌ترین نسخه‌ی اپلیکیشن گوگل مپ، با باز‌کردن اپلیکیشن پیغامی نمایش داده می‌شود که توضیح می‌دهد چگونه نقشه‌های آفلاین روی گوشی به‌صورت خودکار روی ساعت دانلود می‌شوند. همچنین، بخش جدیدی به نام Offline Maps در بالای تنظیمات اپلیکیشن اضافه شده است.

طبق گزارش‌ها، اپلیکیشن ساعت به‌صورت خودکار نقشه‌ی منطقه‌ای کاربر در آن را دانلود می‌کند. این اپلیکیشن میزان فضای اشغالی نقشه‌های دانلود‌شده را نشان می‌دهد و گزینه‌ی حذف آسان آن‌ها را نیز فراهم می‌کند. همگام‌سازی نقشه‌ها به‌صورت خودکار از‌طریق وای‌فای و هنگام شارژ انجام می‌شود.

در زمان استفاده از نقشه‌های آفلاین در اپلیکیشن گوگل مپس روی ساعت هوشمند Wear OS علامت یک ابر خط‌خورده در گوشه صفحه نمایش داده می‌شود که نشان می‌دهد ساعت در حالت آفلاین است

به‌نقل از 9to5google، در زمان استفاده از نقشه‌های آفلاین در اپلیکیشن گوگل مپ روی ساعت هوشمند Wear OS علامت ابر خط‌خورده در گوشه‌ی صفحه‌نمایش داده می‌شود که نشان می‌دهد ساعت در حالت آفلاین است. این ویژگی جدید در نسخه‌ی 11.140.0701.W اپلیکیشن گوگل مپ Wear OS روی پیکسل واچ ۲ مشهود است.

ویژگی جدید نقشه‌های آفلاین مکمل مناسبی برای کاشی جدید Search & Go است که میان‌برهای Home و Work را به‌همراه آیکون میکروفون برای جست‌وجوی صوتی در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن گوگل مپ Wear OS نمایش می‌دهد.

اخیراً گوگل مپ ویژگی‌های جدیدی را برای کشور هند به اپلیکیشن اندروید و iOS خود اضافه کرده است. یکی از این ویژگی‌های مهم ناوبری هوایی است که مسیرهای هوایی را در ۴۰ شهر هند نشان می‌دهد و به‌زودی سایر شهرها را نیز زیر پوشش قرار خواهد داد.

نوشته شروع انتشار نقشه آفلاین گوگل برای ساعت‌های هوشمند Wear OS اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow