شرکت DJI سبک‌ترین پهپاد اقتصادی را می‌سازد

تصاویری از پهپاد DJI Neo شرکت دی‌جی‌آی فاش شد. این پهپاد به‌عنوان سبک‌ترین و اقتصادی‌ترین پهپادی شناخته می‌شود که تاکنون DJI ساخته است. به‌گزارش تک‌ناک، تصاویری از پهپاد 4K شرکت DJI با نام DJI Neo فاش شده است. بر‌اساس تصاویر جعبه و مشخصات و قیمت، این پهپاد ممکن است سبک‌ترین و ارزان‌ترین پهپاد DJI باشد... نوشته شرکت DJI سبک‌ترین پهپاد اقتصادی را می‌سازد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
شرکت DJI سبک‌ترین پهپاد اقتصادی را می‌سازد

تصاویری از پهپاد DJI Neo شرکت دی‌جی‌آی فاش شد. این پهپاد به‌عنوان سبک‌ترین و اقتصادی‌ترین پهپادی شناخته می‌شود که تاکنون DJI ساخته است.

به‌گزارش تک‌ناک، تصاویری از پهپاد 4K شرکت DJI با نام DJI Neo فاش شده است. بر‌اساس تصاویر جعبه و مشخصات و قیمت، این پهپاد ممکن است سبک‌ترین و ارزان‌ترین پهپاد DJI باشد که می‌توانید بخرید. بسته‌ی پروازی افزایشی DJI Neo احتمالاً تنها ۳۲۹ دلار قیمت داشته باشد و قیمت خود پهپاد حتی ممکن است ارزان‌تر باشد.

پهپاد DJI Neo

ورج می‌نویسد که عکس‌های بسته‌بندی خرده‌فروشی که یکی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر کرده است، اطلاعات کلی از پهپاد DJI Neo را ارائه می‌دهد. همان‌طور‌که گفته شد، پهپاد جدید شرکت DJI از قابلیت ضبط 4K برخوردار خواهد بود. این پهپاد با تنها ۱۳۵ گرم وزن، سبک‌ترین پهپاد اقتصادی DJI تا‌به‌امروز است.

ازنظر طراحی ظاهری، عکس‌ها نشان می‌دهند که پهپاد محافظ پروانه دارد که می‌تواند آن را برای استفاده در محیط داخلی ایمن‌تر کند. همچنین، از رابط کاربری دکمه‌ای روی پهپاد برخوردار است که بین حالت‌های پرواز جابه‌جا می‌شود؛ درست مانند پهپاد HoverAir X1.

DJI Neo سبک‌ترین پهپاد DJI

در‌حالی‌که پهپاد DJI Neo با کنترل از راه دور سبک جوی‌استیکی در کیت «پرواز افزایشی» نشان داده شده است، جعبه به گزینه‌های کنترل متعدد اشاره می‌کند و نشان می‌دهد که می‌تواند از کف دست شما بلند شود و فرود آید.

در ترکیب با دکمه‌ی تعویض حالت روی پهپاد و «ردیابی هوشمند سوژه»، ممکن است بتوانید بدون استفاده از کنترل از راه دور، آن را روشن کنید و مانند HoverAir تصاویر سلفی هوایی بگیرید. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی عمر باتری یا برد بی‌سیم این پهپاد اعلام نشده است.

برخلاف پهپاد سری Mini DJI، به‌نظر نمی‌رسد که DJI Neo به‌‌طور کوچک‌تر تا شود و شکل آن بیشتر شبیه پهپادهای DJI Avata FPV است. مشخص نیست که DJI چه زمانی قصد دارد این پهپاد را عرضه کند؛ اما اگر عکس‌های محصول واقعی باشند، ممکن است در هفته‌های روانه‌ی بازار شود.

نوشته شرکت DJI سبک‌ترین پهپاد اقتصادی را می‌سازد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow