شیائومی 14 اولترا تیتانیوم غول جدید دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود

شیائومی با معرفی مدل جدید خود، 14 اولترا تیتانیوم، بار دیگر استانداردهای گوشی‌های هوشمند پرچمدار را ارتقا داده است. این گوشی با طراحی زیبا و مشخصات فنی قدرتمند، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، شیائومی 14 اولترا تیتانیوم به یک نمایشگر AMOLED 2K با نرخ […] منبع خبر شیائومی 14 اولترا تیتانیوم غول جدید دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۳۰ مهر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  5
شیائومی 14 اولترا تیتانیوم غول جدید دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود

شیائومی با معرفی مدل جدید خود، 14 اولترا تیتانیوم، بار دیگر استانداردهای گوشی‌های هوشمند پرچمدار را ارتقا داده است. این گوشی با طراحی زیبا و مشخصات فنی قدرتمند، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، شیائومی 14 اولترا تیتانیوم به یک نمایشگر AMOLED 2K با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است که تصاویری با کیفیت فوق‌العاده و رنگ‌های زنده را نمایش می‌دهد. همچنین، این نمایشگر از استانداردهای HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند تا تجربه تماشای فیلم و سریال‌ها را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. قدرت این گوشی هوشمند از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 تامین می‌شود. این تراشه همراه با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، عملکردی روان و سریع را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید به راحتی به چندین برنامه به صورت همزمان دسترسی داشته باشید و بازی‌های سنگین را بدون هیچ‌گونه لگی اجرا کنید.

سیستم دوربین سه گانه شیائومی 14 اولترا تیتانیوم، با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و قابلیت‌های پیشرفته عکاسی، به شما امکان می‌دهد تصاویر با کیفیتی استثنایی ثبت کنید. این دوربین در شرایط نوری مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد و قابلیت‌هایی مانند تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) را نیز ارائه می‌دهد. باتری 5300 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 90 وات و شارژ بی‌سیم 80 وات، به شما امکان می‌دهد در کمترین زمان ممکن باتری گوشی خود را شارژ کنید.

شیائومی 14 اولترا تیتانیوم یک گوشی هوشمند کامل و قدرتمند است که در زمینه طراحی، عملکرد، دوربین و باتری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند پرچمدار هستید، شیائومی 14 اولترا تیتانیوم یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است.

منبع خبر شیائومی 14 اولترا تیتانیوم غول جدید دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow