شیائومی اجازه دسترسی به پوشه OBB را به کاربران می‌دهد

شیائومی با آخرین به‌روزرسانی برنامه‌ی فایل‌های خود، یعنی HyperOS Files، محدودیت دسترسی به پوشه OBB را برطرف کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با انتشار اندروید ۱۱، مجموعه جدیدی از اقدامات امنیتی بهبود‌یافته را برای حفاظت از داده‌های کاربر ارائه کرد. در فهرست تغییرات، دسترسی به برخی از فهرست‌های راهنما محدود شده است. یکی از این... نوشته شیائومی اجازه دسترسی به پوشه OBB را به کاربران می‌دهد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
شیائومی اجازه دسترسی به پوشه OBB را به کاربران می‌دهد

شیائومی با آخرین به‌روزرسانی برنامه‌ی فایل‌های خود، یعنی HyperOS Files، محدودیت دسترسی به پوشه OBB را برطرف کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل با انتشار اندروید ۱۱، مجموعه جدیدی از اقدامات امنیتی بهبود‌یافته را برای حفاظت از داده‌های کاربر ارائه کرد. در فهرست تغییرات، دسترسی به برخی از فهرست‌های راهنما محدود شده است. یکی از این فهرست‌ها، پوشه‌ OBB است که مکان معمول برای ذخیره‌سازی فایل‌های حجیم بسیاری از اپلیکیشن‌ها، مانند داده‌های بازی محسوب می‌شود.

گفتنی است که این تغییرات امن‌تر هستند؛ اما برای کاربران و توسعه‌دهندگانی که برای اهداف کاملاً معتبر به دسترسی به این دایرکتوری‌ها نیاز دارند، مشکلاتی ایجاد کرده است.

پوشه OBB که معمولاً در Android/obb دستگاه قرار دارد، پس از انتشار اندروید ۱۱ درواقع دور از دسترس قرار گرفت و امکان مدیریت یا اصلاح آسان محتوای فایل در پوشه را از کاربران و توسعه‌دهندگان سلب کرد.

به‌نقل از شیائومی‌تایم، این پوشه برای اکثر برنامه‌ها، به‌ویژه بازی‌ها، بسیار مهم است؛ زیرا حاوی داده‌های گسترده‌ای است که برای گنجاندن در فایل اصلی APK برنامه بسیار گسترده هستند.

دراین‌میان، کاربران و توسعه‌دهندگان متوجه شدند که مدیریت یا اصلاح محتوای فایل برای پوشه OBB دشوار است؛ موضوعی که باعث ایجاد هیاهوی زیادی در جامعه گسترده‌تر اندروید شد.

شیائومی با درک ضرورت مدیریت روان فایل، این مشکل را ازطریق جدیدترین به‌روزرسانی برنامه‌ی Xiaomi Files برطرف کرد. شیائومی با نسخه‌ی ۶/۰/۱/۲، توانسته است هرگونه محدودیت اعمال‌شده‌ی پوشه OBB را حذف کند تا کاربران بتوانند بهتر به فایل‌هایشان دسترسی پیدا و آن‌ها را مدیریت کنند. شیائومی دسترسی به فایل‌های OBB

کاربران می‌توانند برنامه‌ی Xiaomi Files خود را به دو روش اصلی به نسخه‌ی ۶/۰/۱/۲ به‌روزرسانی کنند:

  • برنامه‌ی HyperOS Downloader: برنامه‌ی HyperOS Downloader می‌تواند برای به‌روزرسانی خودکار بسیار مفید باشد. این برنامه‌ای آسان است و کاربر می‌تواند به‌طور خاص به بخش به‌روزرسانی مراجعه و سپس دستورالعمل‌ها را دنبال کند تا برنامه به‌روز باشد. این برنامه شامل دسترسی زودهنگام به به‌روزرسانی‌های HyperOS و ویژگی‌های مکان‌یاب GCam است.
  • وب‌سایت به‌روزرسانی‌های HyperOS: برای شروع دانلود برنامه‌ی جدید Xiaomi Files، به صفحه‌ی وب در HyperOS Updates بروید.

پس از به‌روزرسانی به نسخه‌ی ۶/۰/۱/۲، برای دسترسی به پوشه OBB به‌ترتیب زیر عمل کنید:

  • برنامه‌ی Xiaomi Files را اجرا کنید: برنامه‌ی فایل‌های شیائومی که روی دستگاه شما نصب شده است، باز کنید.
  • فهرست راهنمای Android را باز کنید: به فهرست راهنمای Android بروید. در اینجا پوشه‌ای به نام obb پیدا خواهید کرد.
  • فایل‌های خود را مدیریت کنید: می‌توانید فایل‌ها را در پوشه OBB مشاهده، جابه‌جا، کپی یا حذف کنید.

نوشته شیائومی اجازه دسترسی به پوشه OBB را به کاربران می‌دهد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow