به‌روزرسانی جدید و بزرگ بازی PUBG منتشر شد

شرکت KRAFTON، توسعه‌دهنده بازی PUBG، اعلام کرده که آخرین به‌روزرسانی این بازی اکنون روی رایانه‌های شخصی در دسترس است. به گزارش تک‌ناک، این به‌روزرسانی بازی PUBG برای تمام افرادی که از سیستم کلن‌های پابجی استفاده می‌کنند، تغییرات چشمگیری به همراه دارد. اکنون کلن‌ها می‌توانند با انجام چالش‌ها و مأموریت‌ها، پاداش‌های هفتگی را باز کنند. همچنین... نوشته به‌روزرسانی جدید و بزرگ بازی PUBG منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
به‌روزرسانی جدید و بزرگ بازی PUBG منتشر شد

شرکت KRAFTON، توسعه‌دهنده بازی PUBG، اعلام کرده که آخرین به‌روزرسانی این بازی اکنون روی رایانه‌های شخصی در دسترس است.

به گزارش تک‌ناک، این به‌روزرسانی بازی PUBG برای تمام افرادی که از سیستم کلن‌های پابجی استفاده می‌کنند، تغییرات چشمگیری به همراه دارد. اکنون کلن‌ها می‌توانند با انجام چالش‌ها و مأموریت‌ها، پاداش‌های هفتگی را باز کنند. همچنین ضمائم جدیدی برای سلاح‌ها اضافه شده است، که برای علاقه‌مندان به اصلاح و بهینه‌سازی سلاح‌ها جذاب خواهد بود.

چالش‌ها و مأموریت‌های جدید کلن‌ها، روش‌های جدیدی برای تعامل تیمی و کسب پاداش‌های درون‌بازی ارائه می‌دهند. اعضای کلن می‌توانند با انجام چالش‌ها به صورت گروهی، امتیازهای گیج کسب کنند، که این امتیازها تعیین‌کننده کلاس هواپیمای تأمین کلن خواهد بود.

هرچه کلاس بالاتر باشد، پاداش‌ها بهتر می‌شود. امتیازهای گیج هر هفته کمی کاهش می‌یابند، بنابراین اعضای کلن باید به صورت مستمر مأموریت‌ها و چالش‌ها را تکمیل کنند تا کلاس هواپیما حفظ شود.

انتشار آخرین به‌روزرسانی بازی PUBG

کلن‌ها اکنون می‌توانند با تکمیل اهداف هفتگی XP کلن، ارز اختصاصی به نام توکن کلن کسب کنند. این توکن‌ها می‌توانند در فروشگاه تبادل توکن کلن برای خرید انواع آیتم‌ها مانند: پلاک‌های نام کلن، بلیط‌های حالت Sandbox، بلیط‌های صندوق شکارچی و موارد دیگر استفاده شوند. همچنین کلن‌ها می‌توانند لینک‌های جامعه را در صفحه مدیریت کلن اضافه کنند تا بازی‌های آنها سازماندهی بهتری داشته باشد.

به نقل از سایت wccftech، بخشی دیگر از این به‌روزرسانی بازی PUBG شامل ضمائم جدید و به‌روزرسانی شده برای سلاح‌ها است. این شامل ضمائم جدیدی مانند Muzzle Brake است که با اکثر سلاح‌های AR، DMR و برخی شاتگان‌ها سازگار می‌باشد. این ضمیمه به طور قابل توجهی لرزش دوربین را هنگام شلیک کاهش می‌دهد و به کنترل افقی و عمودی لگد کمک می‌کند.

ضمائم موجود مانند Holographic Sight، Thumb Grip، Angled Foregrip، Lightweight Grip و Heavy Stock نیز به‌روزرسانی‌هایی دریافت کرده‌اند تا تجربه بازی برای بازیکنان روان‌تر و لذت‌بخش‌تر شود.

آخرین عنصر مهم این به‌روزرسانی، آغاز فصل 31 رنکینگ است. با شروع این فصل جدید، بازیکنان می‌توانند پاداش‌های فصل 30 را دریافت کنند. این پاداش‌ها شامل نشان‌ها، مدال‌ها و پلاک‌های نام می‌شوند، که بسته به رتبه نهایی بازیکنان در فصل قبلی متغیر هستند. بازیکنانی که موفق به کسب رتبه طلایی یا بالاتر شده‌اند، یک اسکین سلاح رتبه‌ای دریافت خواهند کرد. پاداش‌ها پس از پایان فصل فقط در طول یک فصل رتبه‌ای قابل استفاده هستند و این به جزء آیتم‌های دائمی مانند: اسکین‌های سلاح رتبه‌ای و مدال‌ها است.

این به‌روزرسانی جدید بازی پابجی محتوای فراوانی را به بازی اضافه کرده است و به بازیکنان امکانات و فرصت‌های جدیدی برای تجربه بازی ارائه می‌دهد.

نوشته به‌روزرسانی جدید و بزرگ بازی PUBG منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow