شیائومی ردمی 14C را با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی کرد

گوشی هوشمند ردمی 14C با پردازنده‌ی هلیو G81 مدیاتک، نمایشگر ۶/۸۸ اینچی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت ارزان رونمایی شد. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی به‌تازگی گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید خود، یعنی Redmi 14C را رونمایی کرد. ردمی 14C از صفحه‌نمایش ۶/۸۸ اینچی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش گواهی‌های TÜV Rheinland Low Blue Light و Flicker Free... نوشته شیائومی ردمی 14C را با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
شیائومی ردمی 14C را با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی کرد

گوشی هوشمند ردمی 14C با پردازنده‌ی هلیو G81 مدیاتک، نمایشگر ۶/۸۸ اینچی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت ارزان رونمایی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی به‌تازگی گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید خود، یعنی Redmi 14C را رونمایی کرد. ردمی 14C از صفحه‌نمایش ۶/۸۸ اینچی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش گواهی‌های TÜV Rheinland Low Blue Light و Flicker Free را دریافت کرده است که آن را برای استفاده‌ی طولانی‌‌مدت ایدئال می‌کند. طبق اعلام شیائومی، این بزرگ‌ترین نمایشگری است که تا‌به‌امروز در سری ردمی استفاده کرده است.

نئووین می‌نویسد که ردمی 14C به پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای هلیو G81 مدیاتک و ۴ یا ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. ردمی 14C از فناوری رم مجازی (Extended RAM) پشتیبانی می‌کند که به‌صورت پیش‌فرض بخشی از حافظه‌ی داخلی را به‌عنوان رم اضافی تخصیص می‌دهد.

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با افزایش ظرفیت رم، عملکرد چندوظیفگی دستگاه را بهبود ببخشند. در مدل ۸ گیگابایتی، این قابلیت امکان افزایش رم تا ۱۶ گیگابایت را فراهم می‌کند؛ هرچند سرعت دسترسی به این بخش از رم کمتر از رم فیزیکی است.

ردمی 14C با طراحی زیبا، باتری قدرتمند و دوربین‌های مناسب

انرژی لازم برای کار با Redmi 14C را باتری ۵,۱۶۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی تأمین می‌کند. در بخش دوربین، این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. شیائومی برای ارتقای کیفیت تصاویر و ویدئوها، ویژگی‌های نرم‌افزاری متنوعی به این گوشی اضافه کرده است.

سنسور اثر‌انگشت ادغام‌شده با کلید پاور و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون و تقویت‌کننده‌ی صدای قدرتمند از دیگر ویژگی‌های ردمی 14C به‌شمار می‌آیند. این دستگاه در رنگ‌های Midnight Black و Dreamy Purple و Sage Green و Starry Blue و با قیمت پایه‌ی ۱۱۹ دلار عرضه می‌شود.

پیکربندی‌های گوشی جدید شیائومی عبارت‌اند از:

  • ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
  • ۴ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی

نوشته شیائومی ردمی 14C را با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow