شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

شیائومی ۱۵ اولترا، پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی، به دوربین چهارگانه قدرتمند متشکل از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، دیجیتال چت استیشن، افشاگر نام‌آشنای دنیای فناوری‌، از جزئیاتی هیجان‌انگیز درباره‌ی شیائومی ۱۵ اولترا، پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی، پرده برداشته است. این گوشی که قرار است اوایل سال آینده […] نوشته شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

شیائومی ۱۵ اولترا، پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی، به دوربین چهارگانه قدرتمند متشکل از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، دیجیتال چت استیشن، افشاگر نام‌آشنای دنیای فناوری‌، از جزئیاتی هیجان‌انگیز درباره‌ی شیائومی ۱۵ اولترا، پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی، پرده برداشته است. این گوشی که قرار است اوایل سال آینده رونمایی شود، جهشی بزرگ در فناوری موبایل را نوید می‌دهد و به‌عنوان پیشرفته‌ترین محصول شیائومی شناخته می‌شود.

طبق اطلاعات فاش‌شده، شیائومی ۱۵ اولترا از سیستم دوربین حرفه‌ای مجهز به چهار لنز قدرتمند بهره خواهد برد: سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی. لنز تله‌فوتو این گوشی نه‌تنها قابلیت زوم اپتیکال را فراهم می‌کند؛ بلکه با پشتیبانی از حالت‌های عکاسی در نور کم و ماکرو، امکانات عکاسی شما را گسترش چشمگیری می‌دهد. این ویژگی‌ها همراه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی قدرتمند، شیائومی ۱۵ اولترا را به ابزاری ایدئال برای عکاسان حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

شیائومی ۱۵ اولترا، پرچم‌دار آینده شیائومی، با یک سیستم دوربین چهارگانه قدرتمند مجهز خواهد شد

در مقام مقایسه، شیائومی ۱۴ اولترا نیز به سیستم دوربین چهارگانه مجهز شده است. ویژگی اصلی این گوشی دوربین اصلی یک‌اینچی IMX989 سونی آن است که با دیافراگم متغیر و لرزش‌گیر اپتیکی هیبریدی همراه شده است. همچنین، استفاده از لنز Leica Summilux کیفیت تصاویر را ارتقای درخورتوجهی داده است.

به‌نقل از گیزموچاینا، دوربین‌های این گوشی شامل لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی Leica با زاویه‌ی دید ۱۲۲ درجه و دیافراگم f/1.8، لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی Leica 3.2X با OIS و لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی Leica 5X با OIS می‌شود. این سه لنز از سنسور IMX858 سونی بهره می‌برند و قابلیت فوکوس ماکرو تا ۵ سانتی‌متر را ارائه می‌دهند.

درحالی‌که جزئیات کاملی از مشخصات دوربین شیائومی ۱۵ اولترا منتشر نشده است، شایعات به استفاده از سنسور HP3 سامسونگ در لنز تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی اشاره می‌کنند. این سنسور قدرتمند امکان زوم اپتیکال حداکثر ۱۰ برابری را فراهم می‌کند و کیفیت تصاویر را بهبود چشمگیری می‌بخشد. HP3 سنسوری پیشرفته با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی است که از پیکسل‌های ۰/۵۶ میکرونی و قابلیت‌های ISO سه‌گانه بهره می‌برد. این سنسور در چندین پرچم‌دار برتر بازار به‌کار رفته است.

شیائومی ۱۵ اولترا، پرچم‌دار آینده شیائومی، با یک سیستم دوربین چهارگانه قدرتمند مجهز خواهد شد

شیائومی ۱۵ اولترا احتمالاً به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد شد. پرچم‌دار جدید شیائومی به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۵ را روی رابط کاربری HyperOS 2.0 اجرا خواهد کرد.

شیائومی ۱۵ اولترا از طراحی منحنی و جذابی بهره‌مند خواهد بود. نمایشگر 2K این گوشی با خمیدگی میکرو در چهار طرف، ظاهری مدرن و چشم‌نواز به آن بخشیده است. این نمایشگر همراه با سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، تجربه‌ی کاربری روان و امنی را فراهم می‌کند. همچنین، بدنه‌ی پشتی این گوشی در سه متریال چرم ساده و فایبرگلاس و سرامیک عرضه خواهد شد.

نوشته شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین تله‌فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow