طراحی بخش دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس صخیم‌تر از گلکسی اس ۲۵ اولترا است

رندری تازه‌فاش‌شده ضخامت بخش دوربین گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو مکس و گلکسی اس ۲۵ اولترا را با‌هم مقایسه می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، این تصویر نشان می‌دهد که کدام‌یک از این دو گوشی، دوربین ضخیم‌تری دارد. به‌گزارش تک‌ناک، آیس یونیورس (Ice Universe)، تحلیلگر نام‌آشنای صنعت موبایل، می‌گوید که برجستگی ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس از گلکسی اس […] نوشته طراحی بخش دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس صخیم‌تر از گلکسی اس ۲۵ اولترا است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
طراحی بخش دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس صخیم‌تر از گلکسی اس ۲۵ اولترا است

رندری تازه‌فاش‌شده ضخامت بخش دوربین گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو مکس و گلکسی اس ۲۵ اولترا را با‌هم مقایسه می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، این تصویر نشان می‌دهد که کدام‌یک از این دو گوشی، دوربین ضخیم‌تری دارد.

به‌گزارش تک‌ناک، آیس یونیورس (Ice Universe)، تحلیلگر نام‌آشنای صنعت موبایل، می‌گوید که برجستگی ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس از گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ ضخیم‌تر خواهد بود.

فون‌آرنا می‌نویسد گزارش‌ها حاکی از آن است که ماژول دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس حدود ۴/۳ میلی‌متر از بدنه دستگاه بیرون می‌زند. این در حالی است که این مقدار در گلکسی اس ۲۵ اولترا فقط ۲/۴ میلی‌متر خواهد بود.

گفتنی است که آیفون از ماژول دوربین یکپارچه با سه لنز استفاده می‌کند. درمقابل، انتظار می‌رود لنزهای گلکسی اس ۲۵ اولترا به‌صورت جداگانه و مشابه مدل قبلی خود، از بدنه بیرون بزنند.

مقایسه ضخامت دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس و گلکسی اس ۲۵ اولترا

برای مقایسه‌ اندازه‌ها، آیفون ۱۶ پرو مکس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را در تصویر زیر ببینید:

مقایسه اندازه آیفون ۱۶ پرو مکس و گلکسی اس ۲۵ اولترا
مقایسه اندازه آیفون ۱۶ پرو مکس و گلکسی اس ۲۵ اولترا
ضخامت آیفون ۱۶ پرو مکس
ضخامت گلکسی اس ۲۵ اولترا

علاوه‌بر برآمدگی کمتر دوربین، گلکسی اس ۲۵ اولترا تغییرات چشمگیری در طراحی خواهد کرد. آیس یونیورس ادعا می‌کند که این گوشی سبک‌تر شده و وزنش به ۲۱۹ گرم کاهش یافته است که درمقایسه‌با گلکسی اس ۲۴ اولترا ۲۳۳ گرمی، کاهش درخورتوجهی محسوب می‌شود. هرچند این گوشی به سبکی آیفون ۱۶ پرو مکس ۲۲۷ گرمی نخواهد بود، اختلاف وزن بین این دو گوشی بسیار کمتر شده است.

در بخش سخت‌افزار دوربین، ظاهراً سامسونگ فقط به بهبود دوربین فوق‌عریض بسنده کرده است. این رویکرد مشابهی است که اپل نیز در آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس اتخاذ کرده و نشان می‌دهد سامسونگ در این زمینه با رقیب خود همگام شده است.

بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم دوربین فوق‌عریض قدرتمند گلکسی اس ۲۵ اولترا چگونه در‌برابر دوربین فوق‌عریض آیفون ۱۶ پرو مکس ظاهر می‌شود. این رقابت هیجان‌انگیز را احتمالاً در ژانویه ۲۰۲۵، هم‌زمان با رونمایی رسمی سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ، شاهد خواهیم بود.

نوشته طراحی بخش دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس صخیم‌تر از گلکسی اس ۲۵ اولترا است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow