طراحی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد؛ زیبایی فراتر از انتظار

به‌تازگی تصاویری از طراحی ظاهری گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شده است که تغییرات جزئی، اما زیبای آن را به‌نمایش می‌گذارد. به‌گزارش تک‌ناک، درحالی‌که فصل معرفی گوشی‌های پرچم‌دار آغاز شده است، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فناوری به یکی از محصولات مورد‌انتظار سال، یعنی سری شیائومی ۱۵، معطوف شده است. تاکنون شیائومی تاریخ رسمی […] نوشته طراحی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد؛ زیبایی فراتر از انتظار اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۳ مهر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  0
طراحی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد؛ زیبایی فراتر از انتظار

به‌تازگی تصاویری از طراحی ظاهری گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شده است که تغییرات جزئی، اما زیبای آن را به‌نمایش می‌گذارد.

به‌گزارش تک‌ناک، درحالی‌که فصل معرفی گوشی‌های پرچم‌دار آغاز شده است، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فناوری به یکی از محصولات مورد‌انتظار سال، یعنی سری شیائومی ۱۵، معطوف شده است.

تاکنون شیائومی تاریخ رسمی عرضه‌ی سری شیائومی ۱۵ را اعلام نکرده است. بااین‌حال، شایعات حاکی از آن است که این سری اواخر اکتبر ۲۰۲۴ در چین معرفی خواهد شد. به‌لطف همکاری Smartprix و افشاگر معروف Kartikey، اولین نگاه‌ها به طراحی و برخی از ویژگی‌های مهم شیائومی ۱۵ پرو به‌دست آمده است.

طراحی به‌روز و تغییرات جزئی

گوشی شیائومی ۱۵ پرو در ظاهر مشابه مدل قبلی خود، یعنی شیائومی ۱۴ پرو است. این دستگاه همچنان از ساختار شیشه‌ای زیبا و فریم فلزی تخت بهره می‌برد. با‌این‌حال، تغییرات جزئی در ابعاد آن ایجاد شده تا باتری و نمایشگر بزرگ‌تری را در خود جای دهد. این گوشی در سه رنگ مشکی و سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد. نسخه‌ای ویژه به نام Titanium Edition نیز مشابه با مدل سال گذشته معرفی خواهد شد.

مهم‌ترین تغییر طراحی مربوط به ماژول دوربین پشتی است که سه لنز و یک ماژول Laser AF را به‌طور منظم در‌کنارهم قرار داده است. فلش نیز به‌طور جداگانه و متمایز درکنار این ماژول تعبیه شده است.

نمایشگر و عملکرد قدرتمند

شیائومی ۱۵ پرو از صفحه‌نمایش امولد ۶/۷۸ اینچی با چهار لبه‌ی خمیده بهره می‌برد که وضوح 2K و تراکم بیش از ۵۰۰ پیکسل در هر اینچ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها تجربه‌ای بصری و کاملاً غوطه‌ورکننده را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام است. پردازنده‌ی مذکور را حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌کند.

دوربین‌هایی با قابلیت‌های پیشرفته

شیائومی‌تایم می‌نویسد یکی از ویژگی‌های مهم شیائومی ۱۵ پرو، دوربین پیشرفته‌ی آن است. این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Light Fusion 900 مجهز است که دیافراگم f/1.4 را برای عکاسی در نور کم ارائه می‌دهد. دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین جدید IMX858 سونی با زوم ۵ برابری نیز درکنار دوربین اصلی تعبیه شده‌اند. در پنل جلویی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جا خوش کرده است. مانند سری شیائومی ۱۴، تنظیمات دوربین لایکا (Leica) در این مدل نیز وجود دارد که کیفیت چشمگیر تصاویر را تضمین می‌کند.

مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته

شیائومی ۱۵ پرو با فناوری‌های پیشرفته‌ای عرضه خواهد شد. از‌جمله‌ی این فناوری‌ها می‌توان به اسکنر اثر‌انگشت تعبیه‌شده در زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو، مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب و سیستم‌عامل جدید HyperOS 2.0 اشاره کرد. نسخه‌ی Titanium Edition نیز قابلیت ارتباط ماهواره‌ای را ارائه می‌دهد که آن را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند. انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات تأمین می‌کند.

زمان عرضه و قیمت

سری شیائومی ۱۵ قرار است اواخر اکتبر ۲۰۲۴ ابتدا در چین عرضه شود. اگرچه قیمت دقیق این گوشی‌ها هنوز اعلام نشده، انتظار می‌رود که شیائومی ۱۵ پرو با‌توجه‌به ویژگی‌های پیشرفته‌اش همچنان در رده‌ی گوشی‌های پرچم‌دار قرار بگیرد. با‌توجه‌به سخت‌افزار قدرتمند، سیستم دوربین پیشرفته و فناوری‌های روز این گوشی می‌تواند در میان گوشی‌های هوشمند برتر سال ۲۰۲۴ قرار گیرد.

نوشته طراحی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد؛ زیبایی فراتر از انتظار اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow