عرضه گوشی باربی‌نشان با «بازی مار»؛ سازندگان این موبایل غیرهوشمند می‌گویند سم‌زدایی دیجیتالی می‌کند

یک گوشی صورتی جذاب به عنوان تازه‌ترین راه برای مهار اعتیاد به دیجیتال به بازار عرضه می‌شود. این گوشی با حداقل تکنولوژی طراحی شده و فاقد دوربین جلو است. دسترسی آن به اینترنت محدود است و تنها یک بازی بر روی آن نصب است. صحبت از یک دستگاه تلفن همراه باربی‌نشان است که توسط شرکت فنلاندی «اچ‌ام‌دی گلوبال» و با همکاری شرکت آمریکایی تولید اسباب‌بازی به نام «مَتِل» عرضه شده است. اچ‌ام‌دی گلوبال همان شرکتی است که در حال حاضر برای برند نوکیا گوشی‌ تولید می‌کند. این تلفن تاشو که هم اکنون در بازارهای اروپا عرضه شده است، ‌برای رده سنی نوجوانان و احتمالا والدینی که می‌خواهند اصطلاحا «سم‌زدایی دیجیتال» را تجربه کنند، در نظر گرفته شده است. این گوشی با حداقل تکنولوژی طراحی شده و فاقد دوربین جلو است. دسترسی آن به اینترنت محدود است و تنها یک بازی بر روی آن نصب است.

۰۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  4
عرضه گوشی باربی‌نشان با «بازی مار»؛ سازندگان این موبایل غیرهوشمند می‌گویند سم‌زدایی دیجیتالی می‌کند

یک گوشی صورتی جذاب به عنوان تازه‌ترین راه برای مهار اعتیاد به دیجیتال به بازار عرضه می‌شود. این گوشی با حداقل تکنولوژی طراحی شده و فاقد دوربین جلو است. دسترسی آن به اینترنت محدود است و تنها یک بازی بر روی آن نصب است.

صحبت از یک دستگاه تلفن همراه باربی‌نشان است که توسط شرکت فنلاندی «اچ‌ام‌دی گلوبال» و با همکاری شرکت آمریکایی تولید اسباب‌بازی به نام «مَتِل» عرضه شده است. اچ‌ام‌دی گلوبال همان شرکتی است که در حال حاضر برای برند نوکیا گوشی‌ تولید می‌کند.

این تلفن تاشو که هم اکنون در بازارهای اروپا عرضه شده است، ‌برای رده سنی نوجوانان و احتمالا والدینی که می‌خواهند اصطلاحا «سم‌زدایی دیجیتال» را تجربه کنند، در نظر گرفته شده است. این گوشی با حداقل تکنولوژی طراحی شده و فاقد دوربین جلو است. دسترسی آن به اینترنت محدود است و تنها یک بازی بر روی آن نصب است.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow