احتمال انتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Starfield

شرکت Bethesda به‌ تازگی علامت تجاری جدیدی با نام “Shattered Space” ثبت کرده است، که به نظر می‌رسد به یک بسته الحاقی بزرگ برای بازی Starfield اشاره دارد. به گزارش تک‌ناک، طرفداران بازی Starfield بر این باور هستند که این “Shattered Space” می‌تواند محتوای داستانی اضافی، مکان‌های تازه، تجهیزات جدید و به احتمال زیاد ویژگی‌های... نوشته احتمال انتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Starfield اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
احتمال انتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Starfield

شرکت Bethesda به‌ تازگی علامت تجاری جدیدی با نام “Shattered Space” ثبت کرده است، که به نظر می‌رسد به یک بسته الحاقی بزرگ برای بازی Starfield اشاره دارد.

به گزارش تک‌ناک، طرفداران بازی Starfield بر این باور هستند که این “Shattered Space” می‌تواند محتوای داستانی اضافی، مکان‌های تازه، تجهیزات جدید و به احتمال زیاد ویژگی‌های گیم‌پلی بیشتری را به بازی اضافه کند.

“Shattered Space” می‌تواند به عنوان اولین بسته الحاقی بزرگ برای بازی Starfield در نظر گرفته شود، که به گسترش دنیای بازی و ارائه تجربیات جدید به بازیکنان کمک می‌کند.

شرکت Bethesda به‌تازگی نام تجاری جدیدی ثبت کرده که به نظر می‌رسد به محتواهای آینده بازی Starfield اشاره دارد.

به نقل از یوروگیمر، شرکت Bethesda پیش‌تر اعلام کرده بود که برنامه‌هایی برای توسعه مستمر و به‌روزرسانی منظم بازی Starfield دارد. این شامل به‌روزرسانی‌های هر شش هفته یک بار است، که مشکلات موجود را رفع و امکانات جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر این، پشتیبانی رسمی از مادها نیز در اوایل سال 2024 آغاز خواهد شد، که به مادسازان اجازه می‌دهد ایده‌های خود را در بازی پیاده کنند.

انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری درباره “Shattered Space” و برنامه‌های آینده شرکت Bethesda برای بازی Starfield در ماه‌های آتی منتشر شود.

نوشته احتمال انتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Starfield اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow