علاقمندان به پلی استیشن ۵ پرو می‌توانند اوایل آذر ماه امسال منتظر عرضه آن باشند

پلی استیشن ۵ پرو به عنوان یکی از قوی‌ترین کنسول‌های بازی در جهان احتمالاً اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. البته هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق خبرهایی که توسط منابع مختلف منتشر شده پلی استیشن ۵ پرو سونی قرار […] منبع خبر علاقمندان به پلی استیشن ۵ پرو می‌توانند اوایل آذر ماه امسال منتظر عرضه آن باشند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  1
علاقمندان به پلی استیشن ۵ پرو می‌توانند اوایل آذر ماه امسال منتظر عرضه آن باشند

پلی استیشن ۵ پرو به عنوان یکی از قوی‌ترین کنسول‌های بازی در جهان احتمالاً اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. البته هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق خبرهایی که توسط منابع مختلف منتشر شده پلی استیشن ۵ پرو سونی قرار است اواخر نوامبر ۲۰۲۴ یعنی اوایل آذر ماه امسال عرضه شود. طبق گزارشی که اینسایدر در بخش گیمینگ منتشر کرده سونی از طریق تکامل پلی استیشن تلاش داشته تا جایگاه ویژه‌ای را در بازار کنسول‌های بازی برای خود ایجاد کند. ظاهرا کنسول بعدی این برند به نام پلی استیشن ۵ پرو محبوبیت بالایی خواهد داشت. البته این دستگاه را نمی‌توان نسل بعدی کنسول پلی استیشن در نظر گرفت. زیرا قرار است تنها با کیفیت بالاتری بازی‌ها را نسبت به پلی استیشن ۵ عادی اجرا کند.

پیش از این اعلام شده بود مدل پرو در نیمه دوم امسال رونمایی می‌شود. اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد احتمالاً کنسول مورد نظر در اواخر ۲۰۲۴ عرضه شده و ممکن است دسترسی کاربران به این دستگاه در سراسر جهان به اوایل ۲۰۲۵ نیز موکول شود.

طبق اطلاعات منابع خبری از اواخر تیر یا مرداد امسال توسعه دهندگان بازی‌ها می‌توانند به ارسال بازی و نرم‌افزارهای خود برای این کنسول به تیم عملیاتی پلتفرم سونی بپردازند. اگر قرار است بازی‌ها پس از پانزدهم سپتامبر منتشر شوند باید برای اجرا در پلی استیشن ۵ پرو بهینه سازی شده باشند. با توجه به این موضوع جدول زمانبندی عرضه احتمالی دستگاه همان پایان سال جاری میلادی خواهد بود. البته به شکل تضمین شده نمی‌توان جزئیات عرضه این کنسول را در سه ماهه آخر ۲۰۲۴ بیان کرد.

جزئیات مربوط به سخت‌افزار پلی استیشن ۵ پرو که تاکنون فاش شده نشان می‌دهد این دستگاه از قدرت بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود برخوردار است. البته پردازنده به کار رفته همان پردازنده ۸ هسته ای Zen 2 خواهد بود که سریع‌تر از نسخه معمولی عمل می‌کند.

منبع خبر علاقمندان به پلی استیشن ۵ پرو می‌توانند اوایل آذر ماه امسال منتظر عرضه آن باشند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow