عملکرد بهتر فید دیسکاور گوگل با تاریخچه جست‌وجوی محتوای شخصی‌‌سازی‌شده

گوگل در حال توسعه‌ی ویژگی جدید برای فید دیسکاور است که خلاصه‌ای از جدیدترین اخبار مرتبط با جست‌وجوهای اخیر کاربران را نمایش می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، اگر به‌دنبال راهی آسان برای اطلاع از جدیدترین اخبار و موضوعات دلخواهتان هستید، فید دیسکاور (Discover feed) گوگل گزینه‌ای عالی است. این فید که در برنامه‌ی گوگل و صفحه‌ی اصلی […] نوشته عملکرد بهتر فید دیسکاور گوگل با تاریخچه جست‌وجوی محتوای شخصی‌‌سازی‌شده اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
عملکرد بهتر فید دیسکاور گوگل با تاریخچه جست‌وجوی محتوای شخصی‌‌سازی‌شده

گوگل در حال توسعه‌ی ویژگی جدید برای فید دیسکاور است که خلاصه‌ای از جدیدترین اخبار مرتبط با جست‌وجوهای اخیر کاربران را نمایش می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، اگر به‌دنبال راهی آسان برای اطلاع از جدیدترین اخبار و موضوعات دلخواهتان هستید، فید دیسکاور (Discover feed) گوگل گزینه‌ای عالی است. این فید که در برنامه‌ی گوگل و صفحه‌ی اصلی اکثر دستگاه‌های اندرویدی دردسترس است، با استفاده از داده‌های جست‌وجو و فعالیت‌های آنلاین شما، محتوای شخصی‌سازی‌شده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

به‌عنوان مثال، اگر به‌دنبال اطلاعاتی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند جدید باشید، می‌توانید انتظار داشته باشید که اخبار و بررسی‌های مرتبط را در بالای فید خود ببینید. این ویژگی که در نسخه‌ی جدید برنامه‌ی گوگل مشاهده شده، نشان می‌دهد که گوگل به‌دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای روان‌تر و شخصی‌تر برای کاربران خود است.

اندرویدپلیس می‌نویسد که در‌حال‌حاضر، این ویژگی هنوز در مرحله‌ی آزمایش است و به‌صورت عمومی در‌دسترس نیست. هنگامی‌که این قابلیت رسماً منتشر شود، کارت‌های جدیدی را در بالای فید دیسکاور خود مشاهده خواهید کرد که به‌طور مستقیم به جست‌وجوهای اخیرتان مرتبط هستند. برای مثال، اگر به‌دنبال اطلاعاتی درباره‌ی آیفون ۱۶ باشید، ممکن است کارت خبری با عنوان «اپل سری آیفون ۱۶ را رونمایی کرد»، مشاهده کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا همیشه از جدیدترین اخبار مربوط به موضوعات دلخواهتان باخبر باشید، بدون اینکه نیاز باشد به‌طور مداوم به‌دنبال آن‌ها بگردید.

فید کشف (Discover feed) گوگل

خوشبختانه گوگل به کاربران امکان می‌دهد تا این قابلیت جدید را به‌دلخواه خود فعال یا غیرفعال کنند. این به کاربران کنترل بیشتری روی محتوای نمایش‌داده‌شده در فید دیسکاور می‌دهد. با‌این‌حال، برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، همچنان توصیه می‌کنیم که برای جست‌وجوهای حساس از حالت ناشناس استفاده کنید.

نوشته عملکرد بهتر فید دیسکاور گوگل با تاریخچه جست‌وجوی محتوای شخصی‌‌سازی‌شده اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow